Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثمینی با دعوت از مردم برای حضور پر شور در انتخابات، گفت: یکهزار و ۸۷۱ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی آرای مردم لرستان را جمع می کنند.

« محمود ثمینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای رعایت نکات بهداشتی در تمامی شعب اخذ رای استان فراهم شده است تا خطر شیوع ویروس کرونا در این مکان‌ها به کمترین حد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان، افزود: ضدعفونی کردن محل اخذ رای، علامت گذاری در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توجه دادن مردم به مسائل بهداشتی و رعایت بهداشت فردی و تهیه ملزومات بهداشتی در شعبه از جمله اقداماتی است که در روز انتخابات اجرایی می شوند.

 

وی ادامه داد: به منظور رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، اثر انگشت در برگ تعرفه رای حذف شده است و در تمام شعب اخذ رای حق استفاده از استامپ برای این موضوع وجود ندارد.

 

ثمینی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا زمان رای گیری به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت هفت روز جمعه آغاز خواهد شد و تا ساعت ۲۴ ادامه پیدا می‌کند.

 

وی بیان کرد: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان یکهزار و ۸۷۱ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی فعالیت خواهند داشت و یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۹۶۴ نفر در استان واجد شرایط رای گیری هستند که ۳۳ هزار و ۸۲۵ نفر آنان رای اولی می‌باشند.

 

رییس‌ ستاد انتخابات لرستان گفت: ۴۵۳ شعبه اخذ رای الکترونیک برای انتخابات ۲۸ خرداد در چهار شهرستان استان دایر می‌شود، انتخابات امسال در ۱۱ شهرستان و یکهزار و ۵۱۶ روستای استان برگزار می‌شود اما در ۱۹۸ روستا آمار افراد ثبت‌نامی به حد نصاب نرسید.

 

وی ادامه داد: ۳۴ شورای اسلامی شهر در لرستان وجود دارد که که ۱۸۱ عضو اصلی و ۱۰۳ عضو علی البدل دارند.

 

رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: تعداد شعب اخذ رای در استان نیز نسبت به دوره قبل ۱۵ درصد افزایش یافته و با همکاری پنج هزار نفر از عوامل اجرایی، انتخابات پیش رو را در ۲ هزار و ۳۱ شعبه استان برگزار خواهیم کرد.

 

ثمینی با بیان اینکه انتخابات در ۳۱ حوزه شهری و یکهزار و ۷۰۰ حوزه روستایی لرستان برگزار می شود اظهار کرد: ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی نیز با ۲۴ شعبه بر روند برگزاری این رویداد سیاسی در استان نظارت دارد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: ملزومات بهداشتی مشارکت مردم انتخابات اخذ رای شعب اخذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۰ هزار گنبدی واجد شرایط رای دادن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دهرویه، شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری سیمای استان اظهار کرد: انتخابات در استان گلستان هنوز به مرحله نهایی نرسیده و از ۶ حوزه انتخابیه تکلیف پنج حوزه مشخص و حوزه انتخابیه گنبد به مرحله دوم کشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات دو نامزد انتخاباتی با یکدیگر رقابت می‌کنند، افزود: در ۲۱ اردیبهشت با انتخاب مردم گنبد کاووس یکی از دو نامزد راهی بهارستان خواهد شد.

فعالیت ۵ هزار نفر در انتخابات گنبد

فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار نفر به عنوان عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در این انتخابات فعالیت خواهند داشت، گفت: در مرحله دوم از انتخابات هم همچون مرحله نخست ۲۳۰ شعبه اخذ رأی برای سطح شهرستان گنبد در نظر گرفته شد که از این تعداد ۱۰۱ شعبه شهری و ۱۲۹ شعبه روستایی است.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۰ هزار نفر از مردم شهرستان گنبد کاووس واجد شرایط رأی دادن هستند، افزود: براساس قانون، همه واجدان شرایطی که در در مرحله اول، در حوزه انتخابیه گنبدکاووس رأی داده‌اند، می‌توانند در دور دوم در همین حوزه شرکت کنند.

دهرویه اظهار کرد: افرادی که ۱۱ اسفند سال گذشته تا ۲۱ اردیبهشت امسال، به سن قانونی رسیده‌اند می‌توانند در این دور از انتخابات شرکت کنند.

ایجاد ۶۰ فضا برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

وی با بیان اینکه تبلیغات نامزدهای راه یافته به دور دوم نیز از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شده است و به مدت هفت روز تا ساعت ۸ صبح پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد، افزود: درمجموع ۲۱ مکان عمومی و ۶۰ فضا جهت تبلیغات برای این دو نامزد در شهرستان گنبد در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه تمرکز استان در این دور نیز، راهبرد رهبر معظم انقلاب درقالب کلیدواژه «رسام» است که بر رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، تاکید دارد، افزود: امیدواریم همان گونه گلستان در انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته توانست رتبه سوم کشوری را کسب کند مردم گنبد هم با حضور خود حضور پر شوری در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت داشته باشند و بتوانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

کد خبر 6099892

دیگر خبرها

  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • ۲۷۰ هزار گنبدی واجد شرایط رای دادن هستند
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • حضور رییس ستاد انتخابات در خبرگزاری تسنیم
  • پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر
  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود