Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین انقلاب اسلامی و مردم است تا این فاصله را خودشان پر کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با مدیران و کارگزاران حج در لرستان که ۲۷ خردادماه صورت گرفت، با گرامیداشت دهه کرامت، اظهار کرد: حج؛ کانون محبت همه مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تجلی وحدت و همدلی در مناسک حج، افزود: مسائل و مشکلات عبادی و سیاسی و اجتماعی مسلمانان در آن محلی که کانون عواطف و احساسات است در آنجا متمرکز و تبلورش آنجا مشاهده می‌شود و قدرتش در آنجا بر علیه دشمنان اسلام نمایان است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: تجلی قدرت مسلمانان در مناسک حج به نمایش گذاشته می‌شود.

شاهرخی هدف از برپایی موسم حج را که سالی یک‌بار برگزار می‌شود، نشان دادن عظمت دین اسلام به دشمنان این دین عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی به علت شیوع ویروس کرونا مناسک حج تعطیل شده است، خاطرنشان کرد: از جنبه‌های دیگر سپاسگزاری به درگاه خداوند این است که در موقعیت حساس کنونی که دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب است، هوشیار عمل کنم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: پای صندوق رأی نرفتن یعنی بین نظام و مردم فاصله ایجاد شدن و دشمن قصد دارد که این فاصله را خودش پر کنند.

شاهرخی با بیان اینکه پر کردن این فاصله توسط دشمنان به معنای ایجاد فاصله بین جوانان و نوجوانان از نظام اسلامی است، افزود: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، اقتدار ایران اسلامی را حفظ و تقویت می‌کند و موجب خنثی شدن نقشه‌های دشمن می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انقلاب اسلامی ایران لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان حج انتخابات ۱۴۰۰ انقلاب انقلاب اسلامی ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود