Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:37:43 GMT

۲ صندوق رأی‌گیری الکترونیک در همدان دچار مشکل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۸۴۴۹

۲ صندوق رأی‌گیری الکترونیک در همدان دچار مشکل شد

ایسنا/همدان رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: به علت بروز مشکلات مخابراتی برای دو مورد از صندوق های اخذ رأی الکترونیکی، یک مورد رأی گیری آفلاین داریم و یک صندوق را هم جا به جا کردیم.

سیدمصطفی آزادبخت صبح جمعه ۲۸ خردادماه در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ رویداد بسیار مهمی است چراکه نگاه ها به ایران اسلامی است که این اتفاق را چگونه پشت سرمی گذاریم و دشمنان انقلاب مدت مدیدی است که دنبال دلسرد کردن مردم هستند و بگویند رأی مردم تأثیری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مردم فهیم ما با هدایت رهبری به بهترین شکل ممکن در صحنه های خاص نقش آفرینی خوبی داشتند و مسئولان با سیاستگذاری خاص خود که مبتنی بر قانون بوده، هدایت استان ها را به عهده داشته و استاندار همدان مسیر انتخابات را به بهترین شکل ممکن فراهم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: ما بستر انتخابات امن را در استان فراهم کردیم و همکاری و تعامل خوبی با هیئت های نظارت شورای شهر و شورای نگهبان داشتیم.

وی با بیان اینکه ۲۹ هزار نفر در مهیا کردن بستر برگزاری انتخابات استان همکاری داشتند، مطرح کرد: شب گذشته همه فرمانداران در محل فرمانداری حضور داشتند و صندوق ها در شعبه های اخذ رأی استقرار یافتند.

ازادبخت با اشاره به اینکه مردم عزیز ما زودتر از ۷ صبح در محل اخذ رأی حضور پیدا کرده بودند، گفت: حضور مقتدر مردم در انتخابات، نشان دهنده ایثار، گذشت، وظیفه شناسی، تقوی و اقتدار ملی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم وسط میدان هستند و امیدواریم با همین شور و شوق تا پایان رأی گیری حضور داشته باشند و ما شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی باشیم چراکه یک رأی هم تأثیر خود را دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در رابطه با موجودی تعرفه های انتخاباتی در استان نیز اظهار کرد: نسبت به دوره قبل ۳۰ درصد تعرفه بیشتری پیش بینی کردیم و جای نگرانی وجود ندارد.

وی در رابطه با مشکلاتی که در صندوق های اخذ رأی الکترونیکی پیش آمده، توضیح داد: از ۱۴۳۷ صندوق ۱۴۳۵ صندوق راه اندازی شده، به علت مشکلات مخابراتی یک مورد اخذ رأی آفلاین داریم و یک صندوق را هم جا به جا کردیم و پیش بینی کردیم اگر مشکلی پیش آمد به صورت دستی رأی گیری انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري رای گیری الکترونیکی انتخابات استان رأی گیری اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.   این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.     دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.   این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.   وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس