Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز در حاشیه انتخابات ریاست‌جمهوری و پس از رای‌ دادن، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: تشکیل نظام جمهوری اسلامی با انتخابات مردم و حضور پرشکوه مردم در دوازده فروردین ۵۸ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طی این ۴۰ سال بقای جمهوری اسلامی و تداوم آن نیز با انتخابات بوده، هست و خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه هر نظامی سیستم دفاعی و نظامی برای حفظ امنیت خود دارد، افزود: اما آنچه بیش از همه حائز اهمیت است، حمایت ۴۲ ساله مردم از نظام جمهوری اسلامی است.

شاهرخی بیان داشت: مردم لرستان نیز در دوره‌های مختلف انتخابات با حضور باشکوه مشارکتی بالاتر از میانگین کشوری را رقم زده‌اند، امروز نیز از شهروندان درخواست می‌شود با حضور پای صندوق‌های رای مشارکت بالای خود را نشان دهند.

وی، حضور در انتخابات را فضیلت دانست و گفت: ملت ایران برای رسیدن به جایگاه حق رای، فراز و نشیب‌های بسیاری را طی کرده، از زمان مشروطه تاکنون مردم مجاهدت کردند تا بتوانند رای و اختیار خود را اعمال کنند.

امام‌جمعه خرم‌آباد ارتقای فرهنگی و توسعه اقتصادی استان را در گرو حضور در انتخابات عنوان و تصریح کرد: از این‌رو انتظار می‌رود مردم در ساعات ابتدایی رای‌گیری در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه یک ساعت و نیم در صف انتظار برای رای‌دادن بودم، گفت: شور و شعف مردم برای دادن رای از نوجوان و جوان، پدران و مادران و افراد کهنسال مثال‌نزدنی است. 

شاهرخی با بیان اینکه در آغاز رای‌گیری مشکلی وجود داشت، گفت:  بر اساس ساعت اعلام شده فرایند رای‌گیری شروع نشد، در برخی از شعب اخذ رای، رای‌گیری با یک ساعت تاخیر شروع شد و برخی نیز سیستم جدید رای‌گیری برای شوراهای شهر و روستا دچار قطع و وصلی است.

وی بیان داشت: درخواست می‌شود از ستاد انتخابات لرستان این ظرافت و دقت لازم برای فرایند رای‌گیری لحاظ شود تا حضور حداکثری و مشارکت بالا رقم زده شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری رای گیری لرستان نماینده ولی فقیه رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • هشدار بیماری زنگ زرد مزارع جو و گندم لرستان
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار