Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان سیاهکل گفت: مردم شهرستان حضور در پای صندوق های رای را به ساعات پایانی واگذار نکنند.

رحمت حیدری نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم شهرستان از نخستین لحظات اخذ رای با حضور خود در این جشن بزرگ اسلامی، ملی و سیاسی، مشارکت فعالی دارند.

وی افزود: با این حضور حداکثری که نشان از تجلی مردم سالاری دینی و آگاهی سیاسی است، انتخاباتی پرشور را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری نژاد در ادامه با تقدیر از همکاری و تلاش همه عوامل برگزاری انتخابات و تامین نظم و امنیت آن در شهرستان خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات صورت گرفته و اهمیت و لزوم حفظ سلامتی مردم و مجریان برگزاری انتخابات بر اساس تدابیری که توسط دولت صورت گرفته است، ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، انتخاباتی منظم، قانون مند و با مشارکت حداکثری را شاهد خواهیم بود.

فرماندار سیاهکل تصریح کرد: انتظار داریم که مردم شهرستان نیز حضور در پای صندوق های رای را به ساعات پایانی واگذار نکنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی صندوق رای گیری حضور مردم در انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ حضور حداکثری در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابی استان به اندازه مرحله قبلی مهم است، از تلاش رسانه‌های استان در انتخابات قدردانی کرد.

مالک رحمتی امروز در جلسه ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: رای، حق‌الناس و ما امین مردم هستیم و امیدوارم مانند دور اول شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

وی تاکید کرد: چهار فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات مبنی بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری در دوره دوم انتخابات نیز جاری و ساری است.

وی خطاب به حاضرین در جلسه بیان کرد: نهایت ظرفیت‌های استانی را برای برگزاری انتخابات با حضور باشکوه مردم عزیز به کار گیریم. 

استاندار آذربایجان شرقی افزود: بسترسازی برای حضور همه مردم در صحنه انتخابات و انتخاب نامزد مورد نظرشان، وظیفه یکایک دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در دور دوم آن است.

وی اضافه کرد: از رسانه‌های استان بابت تلاش‌های ارزشمندشان در انتخابات دوره اول قدردانی می‌کنم و معتقدم مرحله دوم فرصت مناسبی برای مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی باشکوه است. 

وی مطرح کرد: رسانه‌ها مردم را دعوت به حضور با بصیرت در انتخابات کنند. 

رحمتی ادامه داد: انتخابات حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در دور دوم تمام الکترونیکی است و باید از تولیدات چندرسانه‌ای برای آموزش مردم درباره آن‌ها اخذ رای الکترونیکی بهره گرفت. 

وی افزود: از هواداران نامزدهای انتخاباتی انتظار می‌رود ضمن معرفی نامزدهای خود، مردم عزیز را به مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات ترغیب و تشویق کنند. 

وی خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی نیز مد نظر باشد و انتخاباتی در شأن فرهنگ مردم آذربایجان شرقی برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نیز اذعان کرد: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «تبریز، اسکو و آذرشهر»، «شبستر» و «میانه» هستیم.

تراب محمدی با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر تمام الکترونیکی است، افزود: آموزش‌های لازم به دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این زمینه داده شده است. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی اضافه کرد: تبلیغات انتخاباتی از بامداد امروز آغاز شده و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه بعد ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • فرماندار همدان:‌ حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا