Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:07:27 GMT

روز ملت ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۹۷۳

روز ملت ایران

مردم چهارمحال و بختیاری روز ۲۸ خرداد از همان ساعات ابتدایی با حضور در شعب اخذ رای برای خلق حماسه‌ای دیگری را در تاریخ پرافتخار کشور رقم زنند، آن‌ها به میدان بر آمدند تا به ذهن زمان نقش نامی زنند.

به عقیده برخی از کارشناسان علوم سیاسی، مردم چهارمحال و بختیاری در طول ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی همواره پایداری بر ارزش‌های انقلاب و اسلام را در صحنه‌های مختلف به معرض نمایش گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز ۲۸خرداد در شرایط شیوع کرونا مردم این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور پرشور خود در ساعات ابتدایی انتخابات بار دیگر حماسه‌آفرین شدند به گونه‌ای که این شور و نشاط در همه شهرستان‌ها وجود دارد.

مردم شهرستان کوهرنگ از ساعات ابتدایی در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و وفاداری خود به آرمان‌های نظام و انقلاب را به همگان ثابت کردند.

محمد از جوانان عشایر کوهرنگ می‌گوید: با وجود اینکه تازه از سربازی برگشته است و هنوز شغلی ندارد اما برای حضور در مشارکت و سرنوشت سیاسی خود، به پای صندوق رای آمده است.

یک مادر شهید در چهارمحال و بختیاری با وجود ۸۰ سال سن با شور و نشاط خاصی در انتخابات شرکت کرد و حضور خود را تداوم راه امام شهدا و فرزندان شهیدش دانست.

طلعت بی‌باک که یکی از فرزندان خود را در سال‌های دفاع مقدس و فرزند دیگر را در دفاع از حرم اهل بیت(ع) تقدیم انقلاب اسلامی کرده است به خبرنگار ایرنا گفت: امروز آمده‌ایم تا جواب دندان شکنی به آمریکا و اسراییل و همه دشمنان نظام و ایران بدهیم.

وی افزود:بی‌شک حضور ما باعث سرافرازی کشور و ناکامی دشمنان می‌شود از این‌رو هرچه این مشارکت گسترده‌تر باشد اقتدار نظام نیز بیشتر می‌شود.

بی‌باک از مردم استان و کشور خواست تا در انتخابات حضور پیدا کنند و حمایت خود از نظام را به همگان نشان دهند.

خانم عباسی از دیگر رای‌دهندگان حاضر در پای صندوق‌های رای حضور خود را وظیفه شرعی، عقلی، ملی و مذهبی دانست و گفت: نگاه دشمن به حضور ما در انتخابات است.

وی ادامه داد: باید با حضور گسترده خود نشان دهیم ما مردم ایران با فرهنگ و تمدن چند هزار ساله خود، همواره هوشیار و بصیر هستیم و در راه ارزش‌های خود پایداری می‌کنیم.

عباسی تصریح کرد: امید است با انتخاب، کارگزارانی صالح و توانمند آینده درخشانی برای کشور رقم بزنیم.

این بانوی شهرکردی حضور در انتخابات را کمترین کار برای ادای دین به شهدا دانست و گفت: شهدا جان خود را تقدیم کردند و امروز هم وظیفه ما است تا با رای و حضور در انتخابات وظیفه و رسالت خود را ایفا کنیم.

یک خانواده دیگر نیز با حضور پرشور و نشاط خود امروز در انتخابات حضور پیدا کردند و اگرچه فرزندان این خانواده به سن قانونی برای رای دادن نرسیده‌اند اما اشتیاق داشتند تا پدر و مادر خود را در ایفای این وظیفه ملی و شرعی یاری دهند.

خانم رضایی مادر این خانواده حضور خود در انتخابات را هدفمند دانست و گفت: تعیین سرنوشت کشور مهمترین هدفم برای شرکت در انتخابات است.

وی افزود: برای تبعیت از رهبر انقلاب و دفاع از ارزش‌های کشور امروز ساعات اولیه در انتخابات حضور پیدا کردم.

رضایی، انتخاب رییس جمهوری توانمند را از اهمیت بالایی دانست و گفت: رییس جمهوری که با پشتوانه مردم انتخاب شود در همه عرصه‌ها موفق عمل می‌کند.

رضایی پدر خانواده نیز به خبرنگار ایرنا گفت: حضور در انتخابات تکلیف شرعی است و امید می‌رود این تکلیف رو به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: امروز آمده‌ایم تا ثابت کنیم می‌توان با یک رای سرنوشت خود و کشورمان را تعیین کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: دولتی که با رای بالای مردم تعیین شود هم در سیاست خارجی و هم در داخل می تواند برنامه ها و اهداف خود را پیش ببرد.

فرزندان خانواده نیز همراهی پدر و مادر را مایه غرور و افتخار خود دانستند و گفتند: ما هم خواستیم از این طریق در این عرصه مهم مشارکت کنیم.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد در استان چهارمحال و بختیاری با فعال شدن ۹۳۹ شعبه اخذ رای در حال برگزاری است.

برچسب‌ها ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چهارمحال وبختیاری انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چهارمحال وبختیاری انتخابات ریاست جمهوری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چهارمحال وبختیاری انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چهارمحال و بختیاری دانست و گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌

امیرحسین فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، رأی دادن برای هریک از افراد جامعه یک حق مسلم است، بنابراین باید از این حق دفاع کرد و اگر این حق مطالبه نشود در نهایت منجر خواهد شد انتخاب‌گری و تصمیم‌گیری برای افرادی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند از بین برود.

وی افزود: راه حل رفع موانع و مشکلات، حضور آگاهانه در انتخابات است و باید تلاش کنیم و نامزدی را که به نظر ما گره گشای مشکلات است رأی بدهیم زیرا اگر من و شما رأی ندهیم، امور مملکت اداره نخواهد شد.

فراهانی ادامه داد: اگر مجلسی قوی‌تر داشته باشیم، بدون تردید دولتی قوی و مقتدر نیز خواهیم داشت و به عقیده من، ریشه عمده ضعف‌ها و مشکلاتی که در کشور داریم، به مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد.

وی گفت: بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق رأی آگاهی مردم از اهمیت مشارکت آن‌هاست، انتخابات می‌تواند نقش بسیاری مهمی در تعیین سرنوشت مردم داشته باشد، قوانین مجلس توسط کسانی نوشته می‌شود که با رأی مردم به مجلس می‌روند؛ بنابراین نیاز است که مردم با دقت بیشتری نسبت به انتخاب افراد شایسته اقدام کنند.

فراهانی ادامه داد: انقلاب اسلامی در ۴ دهه اخیر همواره روند صعودی خود را حفظ کرده و تلاش شده با تقویت گفتمان مردم‌سالارانه دینی خود، نقش مردم را در صحنه سیاسی کشور حفظ کند

وی اضافه کرد: مردم ملایر همواره نسبت به گردهمایی و رویدادهای سیاسی در جمهوری اسلامی نگاه مثبت و ویژه‌ای داشتند که آخرین نمونه آن را می‌توان حضور در راهپیمایی روز قدس مشاهده کرد، مشکلات اقتصادی و تبلیغات منفی نیز نتوانسته بر حضور مردم تأثیر منفی بگذارد.

فراهانی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی کشور در زمان جنگ به‌مراتب بیشتر از امروز بود؛ اما مردم به حاکمیت و تلاش مدیران دولتی برای حل مشکلات اعتقاد داشتند، این اعتماد امروزه نیازمند ترمیم دوباره است، برخی از مدیران با اقداماتی اشتباه به این اعتماد خدشه وارد کردند که در سایه دولت مردمی می‌توان نسبت به حل آن امیدوار بود.

وی گفت: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را در راستای تحولات شگرف سیاسی و اقتصادی اعلام کرده بود و انتخابات این دوره نیز ادامه همان مسیر است. باتوجه به گذشت ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی شاهد تغییر نسل در مدیران هستیم؛ ازاین‌جهت نیز انتخابات این دوره حائز اهمیت است.

کد خبر 6097875

دیگر خبرها

  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات