Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: در انتخابات دو نقش‌آفرین وجود دارد؛ یکی رای‌دهندگان و دیگری رای‌گیرندگان. ای کاش کسانی که برای هر مسئولیتی رای مردم را می‌گیرند این صحنه‌ها و مردمی که در صف رای ایستاده‌اند را ببینند و فراموش نکنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند برگزاری انتخابات و استقبال مردم اظهار کرد: امروز روند انتخابات را می‌بینیم؛ باید در حوزه‌های رای‌گیری حضور پیدا کنیم و استقبال مردم را ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحمدالله مردم مثل همیشه شگفتی‌آفرین هستند. هنوز ساعات اول رای‌گیری است و اینگونه جمعیت را در شعب مختلف می‌بینیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همانطور که امروز صبح مقام معظم رهبری هنگام رای‌گیری گفتند این انتخابات برای ملت ایران مایه خیر خواهد بود و ان‌شاءالله همین طور است.

رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به نقش رای‌گیرندگان، بیان کرد: در انتخابات دو نقش‌آفرین وجود دارد؛ یکی رای‌دهندگان و دیگری رای‌گیرندگان. ای کاش کسانی که برای هر مسئولیتی رای مردم را می‌گیرند این صحنه‌ها و مردمی که در صف رای ایستاده‌اند را ببینند و فراموش نکنند.

شفیعی گفت: خداوند متعال یک تکلیف رای دادن خواسته است که توسط مردم در حال انجام است و از کسانی که رای می‌گیرند یک تکلیف ادای امانت و وفای به عهد خواسته است که امیدواریم به آن عمل کنند و وظیفه خود را انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات رياست جمهوري انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات شورای ششم رای گیرندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، عبدالله افرازه شهاوند رئیس ستاد انتخابات خوزستان اظهارکرد: در هر دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر آمادگی خوبی برای برگزاری دور دوم انتخابات ایجاد شده است و تمهیدات لازم اتخاذ و تدارکات مورد نیاز فراهم شده است.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی در آبادان که یک حوزه تمام الکترونیکی است طی روز‌های اخیر زیرساخت‌ها را آماده کرده‌اند تا خللی در روند انتخابات ایجاد نشود.
معاون استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین با هدف تضمین سلامت انتخابات و صیانت از آرای عمومی استاندار محترم خوزستان در هر دو حوزه انتخابیه نماینده ویژه و معتمد خود جهت نظارت بر فرآیند انتخابات تعیین کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این افراد با تجربه از شعب مختلف استان به این دو حوزه اعزام خواهند شد تا فرایند برگزاری انتخابات به شکل مناسب و روانی اجرا شود. دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه جهت تعیین منتخبین دو کرسی از حوزه انتخابیه آبادان و منتخب حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • ببینید | دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • وضعیت «ناسالم» هوا در هندیجان
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • سامانه بارشی جدید در راه خوزستان
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال