Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی، ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز کرمان اظهار داشت: کشور ما در سطح بین‌المللی جایگاه خود را پیدا کرده و دنیا به‌عنوان یک قدرت و صاحب فکر و حکومت دارای منطق ایران را پذیرفتند و قبول دارند که در مسائل بین‌المللی ایران می‌تواند نقش مؤثری ایفا کند و اگر ما ضربه و آسیب بخوریم؛ از درون خودمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشو نیازمند تحول در مدیریت است

توکلی یکی از تأکیدات ولی فقیه را حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات دانست و با بیان اینکه اگر مشارکت کمرنگ شد کشور آسیب می‌بیند، ادامه داد: تأکید دیگر ایشان بر خودباوری و حتی دورزدن تحریم‌های داخلی است که اگر این راهبرد مد نظر باشد کشور رشد خواهد کرد.

وی تأکید مقام معظم رهبری بر تولید داخلی را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: اگر این را می‌پذیرفتیم و راه ورود کالای قاچاق و کالایی که مشابه داخلی دارد را می‌بستیم، وضعیت بهتر از این بود.

توکلی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: رأی ندادن مشکلی را حل نمی‌کند. اگر اعتقاد دینی هم نداریم نگاه به شهدا کنیم و از جانبازان خجالت بکشیم و در انتخابات شرکت کنیم که کشور نیازمند انقلاب و تحول در مدیریت است تا کارآمد باشد زیرا در اتاق دربسته و از گزارش واقعی و غیرواقعی از استان‌ها نمی‌شود درد مردم را فهمید.

حضور در انتخابات موجب ضعف دشمن می‌شود

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری یادآور شد: روز ۲۸ خرداد به‌عنوان روز حماسه ملی و دینی باید ماندگار شود اصل مشارکت و نوع انتخاب مردم مهم است. حضور گسترده و دشمن شکن مردم بسیار حائز اهمیت است.

 جعفری ادامه داد: قوه مجریه چهار سال در اختیار شخصی است که امروز مردم انتخاب می‌کنند. انتخابات یک روز برگزار می‌شود، اما اثرات آنها تا سال‌ها باقی است.

وی ابراز داشت: حضور مردم سبب آبرومندی و عزت کشور است. اگر رأی مردم بالا باشد چشم طمع دشمنان کور خواهد شد. رأی بالا در سوریه را شاهد بودیم که در حقیقت رأی به جبهه مقاومت و خون شهدا بود که بموجب شکست رژیم صهیونستی و عزل یکی از مقامات این غده سرطانی شد.

وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه  انتخابات مطلوب و مهم است چون این حضور سبب ضعف دشمنان و اقتدار ایران اسلامی است.

شکست دوباره دشمن با حضور مردم پای صندوق‌های رأی رقم خورد

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان ابراز کرد: چند ساعت گذشته امروز حضور مردم در پای صندوق‌های رأی خوب بوده است و با این حضور چشمگیر باید عنوان کنیم دشمنان همچنان شکست خورده توطئه حضور نیافتن مردم در این صحنه سیاسی و مهم نظام اسلامی هستند.

وی به فضاسازی‌های دشمنان در تخریب نظام اسلامی پرداخت و گفت:  آنها می‌خواهند شکوه و شوکت انتخابات ایران نمایان نشود اما به کوری چشم دشمنان، انتخابات همیشه در زمان مقرر و با حضورگسترده ملت برگزار شده است.

خطیب جمعه سیرجان به اقتدار نظام اسلامی و حضور نیروی دریایی در حیاط‌خلوت آمریکا اشاره کرد و گفت: حضور در آب‌های بین‌المللی را حق مسلم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم و این مسیر را با اقتدار ادامه می‌دهیم.

با انتخاب اصلح زمینه حل مشکلات کشور را فراهم کنیم

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهر انار اظهار داشت: امیدواریم ملت بزرگ ایران امروز با حضور حداکثری و با انتخاب رئیس ‌جمهور اصلح و نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا زمینه را برای آبادانی و رفع مشکلات کشور عزیزمان فراهم را کنند.

وی بیان کرد: فردا روز شنبه؛ روز مهربانی و بردباری است و ملت ایران بزرگترین برنده انتخابات است و هر کس که پیروز شود موفقیت خود را از خداوند متعال بداند.

منتظری خاطرنشان کرد: آنهایی هم که رأی نیاوردند؛ خودشان و طرفدارانشان، هرگز احساس شکست و خسارت نکنند که قطعا تلاش‌ آنها در نزد خدا قبول و اجر و پاداش خود را دریافت خواهند کرد.

امام‌جمعه شهرستان انار متذکر شد: کسی که برای ریاست جمهوری انتخاب می‌شود، رئیس جمهور همه ملت بزرگ ایران خواهد بود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ائمه جمعه کرمان رئیس جمهور حضور حجت الاسلام حضور مردم امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ این نشست نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس با سخنرانی تبیینی امام جمعه اهواز جلسه ادامه یافت. سپس مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خوزستان، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، دبیر شورای أمر به معروف و نهی از منکر و معاون امنیتی استاندار نیز به بیان نکاتی در این گردهمایی پرداختند.  در بخش های مختلف این گردهمایی، تمامی ائمه جمعه شهرستان های استان خوزستان حاضر در جلسه به بیان نکات، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند و در پایان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در جمع بندی این نشست به سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم