Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: امروز، به عنوان یکی از بزرگترین روزهای کشور در تاریخ ثبت و ضبط می شود.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگاران  در محل شعبه اخذ رأی خاطرنشان کرد: در آستانه جشن بزرگ ملی هستیم که ضمن عرض تبریک به همه، در این روز باشکوه در آزمون بزرگ دیگر با مردم شرکت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: انسان خوشحال می شود وقتی در ساعات اولیه صبح، چنین حضور باشکوهی را می بیند.
به گفته وی؛ علیرغم اینکه بیش از ۱۵۰ شبکه ماهواره ای بحث های مختلفی را در راستای بی اعتماد سازی مردم و بی تأثیری رأی دادن پمپاژ کردند تا مردم را نا امید‌ کنند اما در همین ساعات اولیه، صف های خوبی شکل گرفته و فکر می کنم امروز به عنوان یکی از بزرگترین روزهای کشور ثبت و ضبط می شود.
استاندار تصریح نمود: مسیر زندگی را انتخاب ها شکل می دهد و خداوند مسیر انسان را در انتخاب قرار داده لذا برای اینکه مسیر بهتری داشته باشیم، باید بهترین انتخاب ها را انجام دهیم.
ملانوری خاطرنشان کرد: در کنار ۵۶۰ هزار واجد الشرایط استان، ۱۶ هزار نفر رأی اولی داریم که با اولین رأی خود، نخستین انتخاب سیاسی را انجام می دهند.
وی ادامه داد: مردم ما به ویژه رأی اولی ها در این حضور، تفکر و نظریه خود را برای تعیین سرنوشت به صندوق ها می اندازند.
استاندار با تأکید بر این که بسیار مهم است که مردم بدانند این حضور چه اهمیتی دارد، گفت: پایه و اساس کشور ما بر حضور مردم است و این مردم هستند که با حضور در انتخابات ها باید مسیر و نحوه مدیریت کشور را تعیین می کنند.
ملانوری متذکر شد: ما حتماً بر این پایه استواریم که جامعه و نظامی که بر مردم سالاری دینی شکل گرفته تداومش هم بسته به حضور مردم و رأی بر اعتقادات و آرمان ها و حمایت از سرمایه های بزرگ شکل گیری انقلاب است.
وی خاطر‌نشان کرد: امروز در شعبه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی شرکت کردیم که با ایثار و مقاومت در برابر همه جبهه های ظلم و استکبار تجدید میثاق کنیم.
به گفته وی؛ قطعاً این حضور در کشور امید آفرینی می کند و همه کسانی که امید‌ و‌ آرزویشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
استاندار گفت: مردم توجه داشته باشند انتخابات جدای از اینکه رفتار سیاسی و اجتماعی است، یک رفتار فرهنگی و تکلیف شرعی و دینی به حساب می آید.
ملانوری ادامه داد: مردمان خراسان جنوبی در دوره‌های مختلف نشان دادند که همواره حضور چشمگیری داشته و دارند.
وی خاطرنشان کرد: درخواستمان از مردم شریف خراسان جنوبی این است که رأی را به ساعات پایانی نیندازند.
استاندار تصریح نمود:با توجه به شیوع ویروس کرونا، شعب اخذ رأی ۱۵ درصد افزایش دادیم، لذا فضاهای خوبی آماده شده بنابراین دغدغه ای در بحث بیماری کرونا وجود ندارد.
استاندار با اشاره به این که توصیه این است که مردم رأی دادن را به تأخیر نیندازند، اظهار داشت: با هماهنگی هایی که انجام شده و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا حتی تا ساعت ۲ بامداد فردا، آرای مردم را اخذ می کنیم.
ملانوری از مردم خواست؛ به خاطر زحماتی که مردم از ابتدای انقلاب در صحنه های مختلف کشیدند و به احترام خون شهدا و شهدای سلامت، در انتخابات حضور پیدا کرده و‌ تکلیف خود را ادا کنند.
وی افزود: بنده به احترام سرداردلها با خانواده آمده ام تا تکلیف خود را در ساعات اولیه انجام دهیم و امیدواریم انتخاباتی بر محور سلامت و امنیت برگزار شود و مثل همیشه افتخاری بزرگ در کارنامه انقلاب اسلامی ثبت شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ماهواره حضور در انتخابات جامعه سرمایه انقلاب استکبار نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات سیاسی و اجتماعی خراسان جنوبی ویروس خانواده سلامت انقلاب اسلامی حماسه انتخابات خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان بارندگی در بعضی شهرها آغاز شده است و تا روز شنبه تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها، اظهار کرد: همانطور که انتظار می‌رفت با تأثیر سامانه بارشی شاهد بارش‌هایی در برخی مناطق استان بودیم.

وی افزود: بررسی امروز نقشه‌های پیش‌یابی همچنان نشان دهنده تقویت سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز به تناوب تا اواخر روز شنبه روی استان است.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت بارش‌های فصل بهار انتظار می‌رود، این ناپایداری‌ها به صورت رگبار همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای (به ویژه در مناطق جنوبی، شرقی، شمالی، ارتفاعات و بخش‌هایی از مرکز) و در مناطق مستعد ریزش تگرگ باشد.

سبزه‌زاری تصریح کرد: شمال خلیج‌فارس نیز تا پایان هفته مواج خواهد بود و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته لالی با ۳۱.۴ و دهدز با ۱۲.۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شد و حداکثر دمای اهواز به ۲۸.۵ و حداقل به ۲۱.۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 749775

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی