Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: مردم هر قدمی در انتخابات بردارند، به قول رهبر انقلاب همه عمل صالح محسوب می شود.

وی ادامه داد: طبق آیه ۱۲۰ سوره توبه مومنان باید رهبرشان را تنها نگذارند و بخاطر منفت خودشان از پیغمبر اعراض نکنند و باید خود را فدای پیغمبر کنند چرا که زیبنده مسلمانان نیست که پیغمبر و رهبرشان را تنها بگذارند و کارهای خود را بر وی ترجیح دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ارومیه بیان کرد: آنان که چندین ساعت در صف دادن رای می ایستند و در انتخابات شرکت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت می کنند، با هر قدمی که برمی دارند و رای هایی که به صندوق ها می اندازند، دشمنان را به خشم می آورند و با هر رایی ضربه ای به قلب امریکا و اسراییل وارد می کنند .

وی با گلایه از دست اندر کاران انتخابات افزود: نواقصی در زمینه برگزاری وجود دارد چرا که وقتی انتخابات الکترونیکی شده باید پیشتر تدبیر می شد تا مردم با آرامش و راحتی شرکت می کردند و زحمت و در صف ایستادنشان کم‌می شد و باید تلاش شود این مشکلات زود حل شود.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه هدف وسیله را توجیه نمی کند، گفت: در اسلام باید هدف و مسیر دسترسی به آن توجیه پذیر و صحیح باشد.

وی اضافه کرد: انتخابات مساله مهم و تعیین سرنوشت کشور است و هر فردی به انتخابات آمدند و نامزد شدند، کارشان قابل تقدیر است.

وی افزود: فردا که نتیجه آرا مشخص شد باید برادری و دوستی جاری شود؛ امروز رقابت است و فردا باید تمام حرف و حدیث ها جمع شود و با داد و بیداد و برهم زدن اوضاع اتفاقی نمی‌افتد.

به گزارش ایرنا، امروز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی ارومیه ستاد اقامه نماز کشور جمهوری اسلامی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ستاد اقامه نماز کشور پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی ارومیه ستاد اقامه نماز کشور جمهوری اسلامی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ستاد اقامه نماز کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم جنوب سیستان وبلوچستان بوده است و سیل زدگان این منطقه خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اوامر فرماندهی کل ارتش، از همان روزهای اول سیل، اقدام به جمع آوری کمک‌های امدادی و ارسال آنها به مناطق سیل زده کرد.

امیر واحدی افزود: در زمان سیل، نیروی هوایی ارتش، در کنار وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور بود تا هر چه زودتر کمک‌ها را از نقاط مختلف کشور جمع آوری و با استفاده از بالگردهای ارتش به منطقه سیل زده ارسال کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی هوایی در پاسداری از حریم هوایی کشور، تأکید کرد: سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در تمام بحران‌ها در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد