Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد:در راستای تامین نظم و امنیت انتظامی،ترافیکی،از یک ماه قبل از شروع انتخابات، برنامه ریزی و تمهیدات مناسبی اندیشیده شده است.

وی با بیان این که حوزه های اصلی مأموریتی پلیس در انتخابات،تأمین امنیت شعب اخذ رای، حفاظت از صندوق‌های رای گیری و ایجاد احساس امنیت عمومی استان در این روز بزرگ است، افزود: تعداد ۴ هزار و ۱۸۳ صندوق ثابت و سیار داریم که بیش از ۱۵ هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی با همکاری بسیج و سپاه استان مسئولیت امنیت این صندوق ها را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر نقش بسیار مهم و تاثیرگذار مشارکت های مردمی در تامین امنیت انتخابات، تصریح کرد:با مردم و به کمک آنان بهترین شرایط را برای حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای فراهم کرده‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی از اجرای تمهیدات ترافیکی پلیس در زمان برگزاری انتخابات خبر داد و گفت:طرح های ترافیکی ویژه انتخابات برای روانسازی ترافیک در محدوده شعب اخذ رای و صندوق ها در دستور کار پلیس قرار دارد، که در این راستا همکاران پلیس راهور تا پایان ساعت اخذ رای در معابر شهری حضور خواهند داشت و از شهروندان نیز می‌خواهیم که در این امر با پلیس همکاری فرمایند.

صالحی با بیان این که مردم خوزستان امتحان خود را پس داده اند و همواره پای انقلاب و آرمان های مقدس آن بوده‌اند، خاطرنشان کرد:ان شاءالله با شرکت در این انتخابات،برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مردم سپاه بسیج انتخابات۱۴۰۰ سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم حضور یافت و با اهدای گل به کارکنان این فرماندهی حمایت و قدردانی خود را از اقدام پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب اعلام کرد.

وی در این مراسم با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کارکنان فرماندهی انتظامی استان، لباس پلیس را لباس امنیت و آرامش دانست و گفت: حفظ امنیت در ابعاد مختلف در صدر وظایف و مسئولیت‌های نظامی اسلامی است و پلیس یکی از بازوان تأمین این هدف است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم ورود پلیس به موضوع عفاف و حجاب را در راستای حفظ امنیت مردم به ویژه بانوان ارزیابی کرد و گفت: فراجا با توجه به مأموریت ذاتی خود طرح نور عفاف و حجاب را اجرایی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی عفاف و حجاب را مسئولیتی همگانی دانست و با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی مردم از طریق ترویج بی حجابی گفت: یکی از وظایف مهم فرماندهی انتظامی این است که جریان‌های انحرافی و خطرناک این حوزه را با کار هوشمندانه اطلاعاتی و امنیتی، شناسایی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند