Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:01:01 GMT

ترددهای جاده ای ایلام ۹ درصد کاهش یافته است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۷۳۴۲

ترددهای جاده ای ایلام ۹ درصد کاهش یافته است

سرهنگ رضا همتی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به برگزاری انتخابات میزان تردد خودروها در جاده های برون شهری به طور محسوسی کاهش یافته است.

وی افزود: البته محدودیت های عبور و مرور خودروها برای شهرهای نارنجی مهران و آبدانان در حال اعمال است.

همتی زاده ادامه داد: باتوجه به خلوت بودن جاده ها و مسیرهای مواصلاتی راننده ها از سرعت غیرمطمئنه خودداری کنند چرا که احتمال واژگونی خودروها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از صبح امروز آغاز شده است.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مرد هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ایلام پلیس راهور ناجا تردد جاده ای پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ایلام پلیس راهور ناجا انتخابات ۱۴۰۰ ایلام پلیس راهور ناجا تردد جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام

دریافت 5 MB کد خبر 6095712

دیگر خبرها