Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حفظ جان مردم وظیفه اصلی دولت در برگزاری انتخابات به شمار می رود که این مهم با تعامل و همکاری جمعیت هلال احمر با وزارت کشور به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی  در شعب اخذ رای محقق شد.

جمعیت هلال احمر با همکاری وزارت کشور اقدام به اجرای طرح حامیان سلامت در روز انتخابات کرد که در این طرح با استفاده از ظرفیت اعضای جوانان و داوطلبان شهروندانی که به پای صندوق های رای می آیند را دعوت به رعایت پروتکل های اجتماعی کنند تا در چند روزه آینده پس از این حماسه ملی شاهد موج جدیدی از شیوع این بیماری نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۲۰۰ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان خانم و آقای هلال احمر استان از نخستین ساعت آغاز اخذ رای در شعب مستقر شده اند و  شهروندان را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت می کنند.

سید قاسم موسوی افزود: این طرح با هدف مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال اجرا می شود.

وی یادآوری کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان از سال گذشته و از  ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح استان در ضدعفونی معابر و اماکن پر تردد، تب سنجی، غربالگری شهروندان در مبادی ورودی و خروجی شهرها، ترمینال و راه آهن حضوری فعال داشته اند و پس از آن نیز این فعالیت ها در قالب طرح آمران سلامت و سپس ناظران سلامت در حال  انجام است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان برای ریشه کنی و مهار بیماری کرونا همراه و همگام با سایر دستگاه های اجرایی در تلاش است و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نمی کند.

قاطعانه برای جلوگیری از شیوع کرونا فعالیت داریم

یکی از اعضای جوانان هلال احمر شهرستان خرم دره گفت: از ساعت ۶ صبح در شعب اخذ رای شهرستان هستیم و شهروندان مشارکت کننده در انتخابات را به رعایت پروتکل های بعداشتی اعم از داشتن خودکار شخصی، زدن ماسک، استفاده از الکل برای ضدعفونی دست ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی دعوت می کنیم.

سینا ولیزاده اظهارداشت: علاوه بر این نسبت به  تهویه هوای سالن اخذ رای نیز توجه داریم تا شیوع کرونا در این مکان ها موجب نگرانی نشود.

وی تاکید کرد: شهروندان مشارکت کننده در انتخابات شهرستان خرم دره را قاطعانه به رعایت پروتکل های اجتماعی دعوت می کنیم تا پس از این حماسه ملی شاهد شیوع موج دیگری از بیماری کرونا نباشیم.

مشارکت کنندگان در انتخابات را دعوت به رعایت فاصله اجتماعی می کنیم

زهرا شعبانی یکی از اعضای جوانان در جمعیت هلال احمر شهرستان طارم گفت: از ابتدای شروع اخذ رای در یکی از شعبه های شهر آببر حضور داشتم.

وی اظهارداشت: مشارکت کنندگان در انتخابات را دعوت به رعایت پروتکل های اجتماعی کردیم و کسانی که ماسک آنها به درستی زده نشده بود یادآوری کردیم تا اقدام به زدن صحیح ماسک کنند.

این عضو جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان افزود: برخی از مشارکت کنندگان در انتخابات خودکار شخصی همراه نداشتند که تاکید کردیم خودکار شخصی همراه داشته باشند و دستان آنها را ضدعفونی می کردیم.

شعبانی یادآوری کرد: جعبه ای ماسک همراه خود داشتیم و تعدادی از شهروندان آببری که فاقد ماسک بودند به آنها ماسک دادیم.

وی تاکید کرد: همه عوامل شعبه اخذ رای با اینکه خیلی خسته شده بودند اما همکاری بسیار قابل توجهی  با اعضای طرح حامیان سلامت داشتند.

برچسب‌ها ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران رعایت پروتکل جمعیت هلال احمر هلال احمر استان اعضای جوانان اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین

        گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین 

خسارات‌ ناشی از شکسته شدن یک سد در کنیا


چند ایده‌ جذاب بهاری برای چیدمان بالکن‌های کم‌جا


۷ نکته مهم برای تهیه بستنی ساده خانگی


یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم


نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
دیشب، آمریکا، قلب یک میلیون‌ ایرانی را شکست!


اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای پر سروصدا


سناریوی خودکشی، قتل از آب درآمد
قیمت خودرو


قیمت دلار، سکه و طلا


۱۱ وسیله‌ای که هرگز نباید با جوش شیرین تمیز کرد


مصرف بیش از حد ویتامین D این عوارض را دارد
کنایه نیش‌دار وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
تعیین جنسیت با ivf امکان ‌پذیر است یا خیر؟


تغییرات تیپ و چهره عشق ارسطو در پایتخت ۵


تیپ بهاری و جوان‌‌پسند عمو پورنگ در آستانه ۵۱ سالگی


با این ۶ نشانه، سریعا گوشی‌تان را دور بیاندازید!
طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر