Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@01:04:02 GMT

مشارکت کرمانی ها در حال عبور از مرز ۵۰ درصد است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۷۶۷۸

مشارکت کرمانی ها در حال عبور از مرز ۵۰ درصد است

استاندار کرمان گفت: مشارکت کرمانی ها در حال عبور از مرز ۵۰ درصد است و یک حماسه جدی دارد برای کرمان و در شأن مردم کرمان خلق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، علی زینی وند جمعه شب(۲۸ خرداد) به رسانه ها گفت:  شاهد رقم خوردن حماسه دیگری هستیم و به مردم دستمریزاد می گویم و از کسانی که تا الان توفیق نداشتند که در این جشن ملی شرکت کنند خواهش می کنم حتماً بیایند به خصوص مردم کرمان که دیار کریمان و دیار سردار سلیمانی عزیز است و خیلی از آزادگان دنیا چشمشان به کرمان هست و خیلی از شبکه های سراسری کرمان را پوشش خبری می دهند‌

 

استاندار کرمان بیان کرد: مشارکت استان کرمان در حال عبور از مرز 50 درصد است و یک حماسه جدی دارد برای کرمان و در شأن مردم کرمان خلق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، افزود: از این عزیزان تقاضا دارم خیلی قبراق و با انرژی تا آخرین نفری که در شعبه آن ها است رأی گیری کنند البته تقریباً محدودیتی نداریم و امکان این است که به تناسب ضرورت تا 2 بامداد انتخابات را تمدید کنیم البته مردم در صف و در محل شعبه باشندو  نگران هم نباشند هر چند تأکید ما این است که الان که هوا خوب است حتماً رأی دهند.

 

زینی وند با اشاره به لغو محدودیت ترافیک در امشب، اظهار کرد: مردم می توانند شرکت کنند و در این زمینه هم مشکل نداریم ضمن اینکه پروتکل های بهداشتی هم رعایت می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: غیر از اتفاقات خیلی عادی که در محل شعب می افتد و برخی گزارش ها می آید، ما هیچ اتفاق جدی در انتخابات نداریم و پیش بینی هم نمی کنیم که اتفاقی بیفتد و مردم با آرامش در حال رأی دادن هستند و مطمئن باشند تا پایان رأی گیری هم ما به عنوان یک امانتدار به صورت شفاف امین آن ها خواهیم بود که نتیجه انتخابات را در کمال صحت و سلامت به مردم برسانیم.

 

استاندار کرمان گفت: شعب طوری تعبیه شده بودند که فاصله گذاری اجتماعی رعایت می شود و لوازم و ضروریات و اقلام بهداشتی از جمله ماسک و ... در محل شعب وجود دارد و ناظرین بهداشت هم سرکشی می کنند و کسانی که آموزش لازم را دیدند نظارت دارند‌.

 

وی گفت: خود بنده چند شعبه را سرکشی کردم و گزارش هایی را هم از جاهای مختلف گرفتم الحمدلله مشکلی به لحاظ رعایت پروتکل ها نداریم و با نهایت دقت و رعایت پروتکل ها انتخابات پرشوری در حال رقم خوردن است.

 

زینی وند در خصوص نشر اخباری در فضای مجازی مبنی بر کمبود برگه تعرفه و اختلال نرم افزاری، بیان کرد: به هر شعبه و شهری بین 20 تا 30 درصد تعرفه اضافه بر 100 درصد واجدین شرایط داریم حالا ممکن است بعضی جاها مردم در رأی دادن به خصوص در مناطق ییلاقی باشد یا در روستایی بیایند و این ها طبیعی است و این اتفاقات می افتد.

 

وی افزود: روی سامانه با دقت رصد می کنیم و نمودار به ما نشان می دهد که چند تعرفه آنجا هست و رنگ سبز نشان دهنده آن است که تعرفه نرمال است و تا قرمز می شود مراجعه می کنیم و تعرفه در استان دپو شده داریم و مشکلی در این خصوص نداریم لذا مردم خیلی به این اخبار فضای مجازی توجه نکنند.

 

استاندار کرمان در پاسخ به اینکه پای صحبت مردم می نشینیم گلایه ها و درد و دل ها وجود دارد و گاهی اوقات این دردها جمع می شود و یک بغض و ناراحتی ایجاد می کند که طرف می گوید من مشارکت نمی کنم؛ ادامه داد: از اینکه مردم مشکل دارند و به خصوص به لحاظ معیشتی و اقتصادی در مضیقه هستند شکی نیست و در اینکه ما مسئولین باید نه در شعار بلکه با تمام وجود عذرخواهی کنیم؛ از این هم نباید تردید کرد.

 

وی گفت: اما مردم عزیز بدانند و می دانند که بخش عمده ای از این وضعیت بر کشور تحمیل شده است و اتفاقاً مقام معظم رهبری هم اشاره کردند که اگر گلایه دارید راه آن قهر کردن و پشت کردن به صندوق رأی نیست بلکه ما در مقطعی قرار گرفتیم که مردم سختی های تحریم را پشت سر گذاشتند و مردم این کار را کردند درست است اذیت شدند اما کمر تحریم را شکستند.

 

زینی وند اظهار کرد: اتفاقاً امروز خیلی روز سرنوشت سازی است و هرچقدر مشارکت بالا باشد ما در واقع این پیچ تحریم را راحت تر عبور می دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم هویت ما هستند یعنی مردم شاکله جمهوری اسلامی را شکل می دهند و در بعضی از حکومت ها ممکن است این نباشد اما ما که یک نظام مردمی هستیم و خیلی از قدرتمندان و قلدران دنیا در مقابل ما هستند؛ ببینید واقعاً فردا تا ظهر نتیجه ریاست جمهوری معلوم می شود و فردا شب و پس فردا به نسبت رأیی که ما دادیم و رأیی که به رئیس جمهوری منتخب دادیم به آن نسبت نگاه دنیا به ما متفاوت است.

 

وی گفت: صبح روز یکشنبه سفرای ما که در مجامع بین الملل حضور پیدا می کنند، اگر مشارکت چشمگیری داشته باشیم و رئیس جمهوری با رأی بالا انتخاب کرده باشیم سفرای ما را طور دیگری تحویل می گیرند.

 

زینی وند ادامه داد: اگر مشارکت بالا باشد، چانه زنی ما و قدرت تاثیر گذاری رئیس جمهور ما در نظام بین الملل به شدت بالا می رود و امتیازخواهی ناعادلانه نظام بین الملل از ما به شدت فرو می کاهد و ما به راحتی در مراحل پایانی توافق در برجام هستیم و به نظر بنده به راحتی از این پیچ عبور می کنیم و این واقعیت است علاوه بر مسائل بین المللی رأی دادن و مشارکت باعث نشاط اجتماعی و همگرایی بیشتر در داخل می شود و مردم رأی و رئیس جمهور را متعلق به خود می دانند و از فردای انتخابات حل مشکلات داخلی هم روان می شود.

 

وی افزود: بنابراین مشارکت مردم بسیار مهم است و اگر مردم این را بدانند که یک رأی آن ها چقدر تاثیر می گذارد مطمئن هستم همه پای صندوق های رأی می آیند و کسانی که رأی هم ندادند تا 2 بامدا  رأی خود را می دهند.

 

استاندار کرمان گفت: آینده ایران بسیار خوشرنگ و رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران است و گستردگی این پرچم روی سر همه ایرانیان است و وقتی این گستردگی روی سر همه ایرانیان باشد یک آینده زیبا و با اقوام و گروه های متنوع با فرهنگ خودشان در انتظار ایران است.

 

وی افزود: امیدواریم ما مسئولین قدر مردم را بدانیم و هر فرصتی برای ما گیر می آید از شب تا صبح برای مردم بدویم و خدمت کنیم.

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ زینی وند انتخابات استاندار کرمان زینی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از عبور مردم از عرض رودخانه سدیج به دلیل نبود پل

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در فیلم زیر انتقال یک موتورسیکلت از عرض رودخانه سدیج را در منطقه جانوری، نوگین و گیشدان جاسک مشاهده می‌کنید.

کد خبر 6086907

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • تصویری از عبور مردم از عرض رودخانه سدیج به دلیل نبود پل
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها