Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفوف به هم پیوسته رای دهندگان در شعب اخذ رای مشت محکم ملت ایران به یاوه گویی دشمنان است.

خبرگزاری شبستان_ خرم آباد، امروز مردم مومن و انقلابی استان لرستان از هر قشری به میدان آمدند و ساعت ها در گرمای تابستانی و طاقت فرسا در صف ها ایستادند که با مشارکت در انتخابات بار دیگر پایندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی به رخ جهانیان بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استان لرستان یکی از استان های محروم کشور است، بیکاری از مشکلات فرا روی جوانان دیار لرستان است و مردم این استان در سال های اخیر با مشکلات اقتصادی و معیشتی متعدد مواجه هستند.

 

تاریخ پرشکوه ایران اسلامی شاهد پایندی مردم مومن وانقلابی استان لرستان به آرمان های انقلاب است، مردم استان لرستان همواره یاورو پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

 

شور انتخاباتی 28 خرداد 1400 در استان لرستان هم مانند سایر نقاط کشور ساعتی قبل از شروع انتخابات شروع شد و مردم از پیر تا جوان در شعب اخذ رای به صف ایستادند تا هرچه زودتر آرای خود را به صندوق های اخذ رای واریز و دین خود را به شهدا و انقلاب ادا کنند.

 

امروز همه آمدند تا با حضور خود برگ زرین دیگری از تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی را ورق زده  و حماسه ای جدید خلق کنند.

 

شکوه حضور مردم در حالی که ماه هاست دشمن بر بوق نا امیدی می دمد، بار دیگر به جهانیان ثابت کرد مردم به رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی و گله مندی از عملکرد برخی دولتمردان، پای عهد خود را با انقلاب ایستاده اند.

 

امروز جمعیت انبوهی که پای  صندوق های اخذ رای جمع شدند و تک تک آرایی که به صندوق ها واریز شد سیلی محکم ملت ایران به فتنه گران داخلی و خارجی و دشمنان بود.

 

حماسه حضور و حمایت ملت ایران امروز از لنز کوچک دوربین های عکاسی و فیلم برداری به دنیا مخابره شد و به جهانیان ثابت شد ملت ایران هیچگاه و به هیچ بهانه ای دست از آرمان های انقلاب اسلامی بر نمی دارند.

 

جلوه های زیبای حضور مردم، رزمایشی جهانی است که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بالاتر برد.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه حضور مشارکت مردم انتخابات انقلاب اسلامی استان لرستان ملت ایران اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مردم لرستان در گفت و گو با گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای لرستان اذعان داشتند باید کسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که بتواند مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند.

مردم لرستان اعتقاد دارند نباید کاری کنند که دل دشمنان شاد شود و یکی از راه هایی که می تواند از شادی دشمنان جلوگیری کند، شرکت در انتخابات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند