Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@03:43:20 GMT

واکنش هری کین به تعویض برابر اسکاتلند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۰۹۰۶

واکنش هری کین به تعویض برابر اسکاتلند

کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس تساوی برابر اسکاتلند را عادلانه دانست. او از تعویض در این بازی ناراحت نیست. به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، جدال تیم ملی فوتبال انگلیس برابر اسکاتلند برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هری کین بعد از بازی گفت: نتیجه عادلانه بود. اسکاتلند به خوبی دفاع کرد و اجازه خلق موقعیت را به ما نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با یک امتیاز دیگر می توانیم به دور بعد صعود کنیم و این هدف اصلی ما است. باید این بازی را فراموش کرد و به بازی بعدی فکر کرد.

او در واکنش به تعویضش گفت: این بخشی از فوتبال است.سرمربی تیم احساس کرد که باید بهترین تصمیم را بگیرد و باید آن را قبول کرد.

کین در پایان گفت: بازی سختی بود. قطع توپ های حریف در بهترین زمان بود. می دانیم که بازی آسانی وجود ندارد. این رقابت های یورو است و اسکاتلند هم برای نجات خود جنگید. یک بازی بزرگ دیگر برابر چک داریم. می خواهیم دور نخست را به بهترین شکل به پایان رسانیم. قبول دارم که تساوی نتیجه خوبی نیست اما یک امتیاز هم باعث صعود ما می شود.

انتهای پیام 
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با تراکتور از خالی بودن دست هایش در این دیدار برای تعویض حرف زد.

در همین ارتباط شنیدیم گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال به دلیل دوندگی بالا در نیمه دوم بسیار خسته شده و باید تعویض می‌شد، اما با توجه به مصدومیت آرمان رمضانی از ناحیه مُچ پا، نکونام گزینه‌ای نداشت و بلانکو به ناچار تا سوت پایان بازی در زمین ماند!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا