Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@01:34:32 GMT

پرواز ساحلی بازان والیبال برای سهمیه المپیک

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۵۸۶۶

پرواز ساحلی بازان والیبال برای سهمیه المپیک

خبر ورزشی – تیم ملی والیبال ساحلی، برای حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیک، فردا راهی تایلند می شود. آرش وکیلی، بهمن سالمی، عبدالحامد میرزاعلی و رحمان رئوفی ساحلی بازان ایران هستند که با سرمربیگری محمدآق سلاق در این رقابت‌ها شرکت می کنند.

مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک از ۴ تا ۶ تیرماه به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند با حضور تیم های هشت کشور تایلند (میزبان)، چین، ایران، اندونزی، نیوزیلند، عمان، قطر و قهرمان مرحله نیمه نهایی برگزار می شود تا قهرمان تنها سهمیه قاره آسیا برای المپیک توکیو را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) سیدبندی این رقابت‌ها را اعلام کرد و تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران با سه هزار و ۵۰۰ امتیاز در سید دوم قرار گرفتند. سید نخست نیز به نمایندگان چین با پنج هزار و ۴۲۰ امتیاز رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال ساحلی المپیک 2020 والیبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پایان دور مقدماتی رقابت‌های جهانی انتخابی المپیک تراپ مردان که با حضور ۱۴۰ ورزشکار در دوحه قطر برگزار می‌شود، محمد بیرانوند به همراه ۱۱ تیرانداز دیگر با ثبت امتیاز ۱۲۱، به طور مشترک در رده پنجم ایستاد تا راهی مرحله حذفی شود.   بیرانوند، اما در ادامه نتوانست جواز حضور در فینال را کسب کند و از دور رقابت‌ها کنار رفت. او پیش از این سهمیه المپیک پاریس را به دست آورده و حضورش در این دوره از بازی‌ها قطعی است.   در بخش بانوان نیز مرضیه پرورش‌نیا با ۱۱۴ امتیاز هجدهم شد و شیوا فرح‌پور امتیاز ۱۰۷ را ثبت کرد. هدایت تیم ملی تراپ کشورمان را نریمان نیکخو برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید