Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «امتحان» به کارگردانی شوکت امین کورکی، با حضور عوامل حرفه‌ای سینمای کشورهای ایران، ترکیه، آلمان و اقلیم کردستان عراق و به نویسندگی شوکت امین کورکی و محمدرضا گوهری آماده نمایش شد.

فیلم سینمایی «ئه‌زموون» (امتحان) The Exam به کارگردانی شوکت امین کورکی، به تهیه کنندگی ممد اکتاش و به نویسندگی مشترک شوکت امین کورکی و محمدرضا گوهری فیلمنامه‌نویس سرشناس ایرانی؛ آخرین مراحل فنی را در استودیوی شهرهای استانبول در کشور ترکیه و برلین در کشور آلمان را پشت سر گذاشته و هم اکنون آماده نمایش شده است و در آینده نزدیک، در جشنواره‌های جهانی فیلم حضور پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر سینمایی، محصول مشترک اقلیم کردستان عراق و کشورهای آلمان و قطر است.



فیلم سینمایی «ئه‌زموون» محصول کمپانی سینمایی «میتوس فیلم» در شهر برلین در کشور آلمان و کمپانی سینمایی «مستی فیلم» در شهر سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق و با حمایت وزارت روشنبیری (فرهنگ و هنر) و جوانان حکومت اقلیم کردستان تولید شده که در پاییز سال 2019 با مدیریت فیلمبرداری ادیب سبحانی در شهر سلیمانیه پایتخت فرهنگ و هنر اقلیم کردستان فیلمبرداری شده است و عوامل حرفه‌ای سینمای اقلیم کردستان و کشورهای ایران، ترکیه و آلمان در این پروژه سینمایی حضور موفقی داشته‌اند.

در فیلم سینمایی «ئه‌زموون» ترکیبی از بازیگران سرشناس و باتجربه اقلیم کردستان به همراه تعدادی از بازیگران جوان، از جمله؛ ئافان جمال، فانیا سالار، حسین حسن، شوان عطوف، هوشیار زیرو نیروه‌یی، نیگار عثمان، کاوه قادر، عادل عبدالرحمان، حمه رشید هه‌ره‌س، یانا توانا، سولاف حه‌مه غریب، زه‌ریا سامی، دیدار غریب، بهار معروفی، ژیر فریدون، امید زندی، مستان مریوان و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«ئه‌زموون» چهارمین فیلم سینمایی «شوکت امین کورکی» بعد از «عبور از غبار» (په‌رينه‌وه له غوبار) The Dust Crossing ، «جایی برای بازی» (شوينيک بو ياری) KICK OFF و «خاطرات روی سنگ» (بیره‌وه‌رییه‌کانی سه‌ر به‌رد) Memories On Ston به شمار می‌رود که با این آثار سینمایی در جشنوره‌های معتبر فیلم در کشورهای مختلف جهان، حضور پیدا کرده و جوایز مهمی را برای سینمای اقلیم کردستان به‌دست آورده است.



عوامل فيلم سينمايى «ئه‌زموون» (امتحان) عبارتند از:
كارگردان: شوکت امین کورکی، نویسندگان فیلمنامه: شوکت امین کورکی و محمدرضا گوهری، تولید مشترک: فوئاد جلال، تهیه‌کننده اجرایی: لیا دریسچر Lea Drescher، مدیر فیلمبرداری: ادیب سبحانی، مدیر تولید: عادل عبدالرحمان، تدوین: ابراهیم سعیدی، موسیقی: محمود برازی، طراح صحنه: جلال ساعدپناه، مدیر صحنه: به‌کر فه‌ره‌ج، صدابردار: شهرام احمدیان، صداگذار: چاگلر یشیلای Çağlar Yeşilay، گریم: کارینا افدوکیموا Karina Evdokimova، طراح لباس: کاتارینا نسترووا Katharina Nesterowa، دستیار کارگردان: اویستا قادر، منشی صحنه: سروه علی‌ویسی، فیلمبردار پشت صحنه: لیزا گول Lise Goll، نور: مصطفی صادقی، دستیار مدیر فیلمبرداری: هادی منوچهرپناه، دستیار صدابردار: هیوا شه‌و، دستیار دوربین: به‌لین زنگنه، آرمان سیدی، ژی کامیل، هیمن دریا، سرپرست مرحله بعد از فیلمبرداری Post-Production: سینان یوسف اُغلو Sinan Yusufoğlu، دکور: صلاح ساعدپناه، مشاور آموزش و پرورش: مریوان عمر، دستیار تولید: وارمان سعید، طارق توفیق قادر، مهربان عبدالله، مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی و منوچهر جهانی، تهیه‌کننده: ممد اکتاش، محصول سال 2021.

مدیریت روابط عمومی فيلم سينمايى «ئه‌زموون» (امتحان).

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اقلیم کردستان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید

به گزارش «تابناک»، بابک محمودی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به هشدار نارنجی‌رنگ سازمان هواشناسی گفت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی در روز سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بروز مداخلات جوی و تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۱۴ استان کشور خواهیم بود. بر این اساس در روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت در نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و شمال غرب کردستان و در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت در کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و نیمه غربی استان‌های فارس، کردستان و لرستان و برای روز پنج‌شنبه، ۱۳ اردیبهشت نیز در یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در این شرایط لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی دور از انتظار نیست لذا به مردم و به خصوص ساکنان این مناطق و مسافران توصیه می‌شود که ضمن احتیاط در سفرهای بین شهری، از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، کوهنوردی، چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع پرهیز کنند. 

محمودی افزود:‌ اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ، اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، از جمله حمل سریع محصولات قابل برداشت به نواحی امن، محافظت از دپوهای گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش‌ها نیز از دیگر توصیه‌هایی است که باید جدی گرفته شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در همین راستا نیز امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تمامی استان‌های کشور به حالت آماده‌باش کامل درآمده و تجهیزات و امکانات لازم نیز برای مقابله با حوادث و امدادرسانی در هرگونه رخداد احتمالی در اختیارشان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش