Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی -بحث جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو کاپیتان تیم فوتبال تراکتور از جمع سرخپوشان تبریزی، پس از یک ماه دوباره داغ و صحبت‌هایی در خصوص فسخ قرارداد این دو بازیکن مطرح شده است.

شجاعی و دژاگه که در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در امارات با رسول خطیبی دچار اختلاف شده بودند، قرار بود با سفر به استانبول ترکیه دیداری با زنوزی داشته باشند که این اتفاق اوایل ماه جاری رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی و دژاگه که تصمیم خود برای جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی را گرفته بودند، در جلسه با مالک باشگاه برای جدایی از تراکتور به توافق رسیدند و پس از این اتفاق شجاعی به آمریکا و اشکان دژاگه به آلمان سفر کردند.

این دو بازیکن تا زمان حضور در تراکتور تنها حدود ۳۰ درصد قراردادشان را دریافت کرده بودند و پس از جلسه با زنوزی برای دریافت مبلغی مشخص به توافق رسیدند و قرار شد مبلغ توافق‌شده را در چند ماه آینده بگیرند تا بدین ترتیب پرونده حضورشان در تراکتور بسته شود. در این شرایط به‌دلیل اینکه قرارداد شجاعی و دژاگه در پایان فصل به پایان می‌رسد، نیازی به فسخ قرارداد نبوده است و طرفین توافقی در این زمینه نداشتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود شجاعی اشکان دژاگه تراکتور اشکان دژاگه تراکتور محمدرضا زنوزی مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پیش از این با تایید مدیران اینتر ‏مشخص شده بود که قرارداد این باشگاه با مهدی طارمی نهایی شده ‏است اما از جزئیات این قرارداد خبری منتشر نشده بود. ‏

فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال، ‏دقایقی پیش در خبری فوری برای اولین بار جزئیات توافق طارمی با ‏اینتر را فاش کرد. ‏

بر اساس گزارش او طارمی با اینتر قراردادی دو ساله امضا کرده که تا ‏ژوئن 2026 اعتبار دارد. در قرارداد او گزینه تمدید یک ساله هم در ‏اختیار اینتر است و نراتزوری می‌تواند قرارداد ستاره ایرانی را تا تابستان ‌‏2027 تمدید کند. ‏

رومانو اعلام کرد که توافق اینتر و طارمی نهایی و کامل شده و این ‏موضوع به باشگاه فعلی او پورتو هم اطلاع داده شده است. ‏

پیش از این آسیلیو، مدیر اینتر، در شب قهرمانی تیمش از قطعی ‏شدن قرارداد اینتر با طارمی خبر داده بود. پیش از این هم رسانه‌های ‏ایتالیایی و فابریتزیو رومانو از قطعی بودن انتقال طارمی به اینتر خبر ‏داده بودند و حالا دیگر شکی باقی نمانده که ستاره ایرانی دو فصل ‏آینده یا شاید سه فصل آینده را با پیراهن نراتزوری در سری آ توپ ‏خواهد زد. ‏

دیگر خبرها

  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود