Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: انتخابات رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور هشت هزار نفر از عوامل اجرایی در ۲۸۱ شعبه شهرستان برگزار ‌شد و ۵۳ درصد از واجدان شرایط در این دوره از انتخابات شرکت کردند.

 علی اکبر مرتضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شمارش آرای اخذ شده، سید ابراهیم رئیسی ۹۴ هزار و ۸۸۸ رای و عبدالناصر همتی ۷۴۴۶ رای، محسن رضایی میرقائد ۶۰۵۵ رای و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۵۰۶۸ رای بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد برگه های ریخته شده به داخل صندوق ها، ۱۲۶ هزار و ۷۵ رای و تعداد آرای باطل غیر ماخوذه ۲۳۸ رای بود. تعداد کل برگه های رای صحیح و باطل ماخوذه ۱۲۵ هزار و ۸۳۷ رای، تعداد برگه های رای باطل ماخوذه ۱۲ هزار و ۳۸۰ رای که  ۱۱۳ هزار و ۴۵۷ رای به عنوان برگ صحیح به صندوق رای انداخته شد.

فرماندار کاشان در مورد منتخبان شورای شهر کاشان گفت: علیرضا عرب بیگی با ۱۸۹۵۰ رای، علی هاشمی ۱۷۵۸۷ رای، عفت پدرام فر با ۱۶۷۹۳ رای، مهدی نادعلی با ۱۶۴۴۶ رای، جواد حاجی قدیری با ۱۶۳۲۰ رای، حسین باغ شیخی۱۵۴۹۰ رای، علیرضا مفرح با ۱۴۵۸۷ رای، حسین حیدریان با ۱۳۲۰۴ رای و مصطفی کردمیل  با ۱۱۱۳۲ به عنوان منتخبان این دوره شورا برگزیده شدند.

مرتضایی افزود: منتخبان شورای شهر نیاسر نیز به ترتیب فرامرز شافوری با ۵۱۹ رأی، محمد عباسی نیاسر با ۴۶۶ رأی، مهدی تقی پورنیاسر با ۴۵۲  رای، محمد جمشیدی فر با ۴۳۸ رأی، طاهره اسلامی با ۴۳۴ رأی، محمدحسین کاظمی با ۳۹۰ رأی، علی عارفان اصل با ۳۷۹ رأی  و حسن فرزین فر با ۳۳۳ رأی بودند.

رییس شورای انتخابات شهرستان کاشان اظهار کرد: منتخبان شهر کامو و چوگان نیز به ترتیب محمد ارباب با ۵۸۱ رأی، محسن فرجی با ۴۶۸ رأی، محسن حسین زاده  با  ۴۶۵ رأی، اصغر ابراهیمی با ۴۱۸ رأی، مهدی عبدالهی با ۴۰۷ رأی، علی رحمانی با ۳۸۹ رأی و خدیجه خلقی  با۲۳۳ رأی معرفی شدند.

مرتضایی تصریح کرد: منتخبان شورای اسلامی شهر برزک نیز، محمدرضا رحیم زاده با ۹۱۹ رأی، محمد مهران فر با ۷۸۰ رأی، محمدرضا باقری با ۷۲۲ رأی، عباسعلی کاردان با ۶۱۴ رأی، سیدمحمدرضا مصطفوی با ۴۷۸ رأی، محمد مریدی با ۴۴۳ رأی، محمد تدین با ۴۰۴ رأی و محمدتقی غلامی  با ۲۹۲ رأی  بودند.

به گزارش ایسنا، فرماندار کاشان گفت: در شهر جوشقان قالی نیز احمد قادری با ۱۳۸۷ رأی، حسین حیدری  با ۱۰۶۷ رأی، حمیدرضا قمی  با ۹۸۰ رأی، حسن گلشن  با ۸۱۰ رأی، حمیدرضا صمدی با ۷۸۰ رأی، محمود برزگر با ۷۱۰ رأی و رحمن گرگین با ۶۳۶ رأی  انتخاب شدند.  

وی افزود: در شهر قمصر نیز جعفر معظمی با ۶۷۹ رأی، علیرضا تنهائی با ۶۲۵ رأی، سیدمحمد ناصری با ۵۹۸ رأی، سیداحمد موسویان با ۵۶۵ رأی، حسین قنائی با ۵۶۳ رأی، امیرحسین رحیم پور با ۵۴۶ رأی و شمسی سعیدی با ۴۵۹ رأی به شورای اسلامی شهر راه یافتند.

رییس شورای انتخابات کاشان گفت: انتخابات رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور هشت هزار نفر از عوامل اجرایی در ۲۸۱ شعبه این شهرستان برگزار ‌شد که ۲۶۳ صندوق ثابت و  ۱۸ صندوق سیار بود و ۵۳ درصد از واجدان شرایط در این دوره از انتخابات شرکت کرده بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها انتخابات ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري كاشان اسلامی شهر کاشان گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از محل برگزاری مناظرات انتخاباتی در محل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: برگزاری مناظرات انتخاباتی در دور نخست، نقش مهمی در شناخت نامزدها داشت و این رویکرد برای دور دوم نیز انجام خواهد گرفت.   محمدکمال سروری‌ها افزود:برگزاری این مناظرات فرصتی مناسب برای نامزدها است تا با هزینه کمتر، برنامه ها و افکار خود را بهتر بیان کنند و از سوی دیگر برای مردم نیز فرصتی مغتنم است تا با صرف زمان اندک، با نامزدها آشنایی بیشتری پیدا کنند.   مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی با بیان اینکه نامزدها باید اولویت های اول مردم را شناسایی و راه کارهای آن را ارائه کنند گفت: مناظرات انتخاباتی در رسانه های رسمی استان در حال ضبط است و در موعد مقرر انتشار خواهد یافت. وی عنوان کرد: مردم ایران، لیاقت قوی ترین و شایسته ترین منتخبان برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند، از این رو باید انسانی کارآمد و کاربلند راهی مجلس شورای اسلامی شود.   سروری ها افزود: نامزدها باید اولویت های اول مردم را شناسایی و راه کارهای آن را با تلاش پیگیری کنند.   مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رای برای حوزه مشهد و کلات پیش بینی شده است که نسبت به انتخابات مرحله نخست ۶۱۲ شعبه کاهش یافته است.   در دور نخست انتخابات مجلس، تکلیف ۱۷ نفر از ۱۸ نماینده در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی معلوم شد و یک نماینده دیگر باید از میان ۲ نامزد شامل "کاظم معتمدی فر و حسنعلی اخلاقی" برای تصاحب یک کرسی دیگر حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم انتخابات برگزیده شود.   نفر نخست این فهرست ۲ نفره به ترتیب بیشترین آرا، کاظم معتمدی فر، مدیر عامل سابق شرکت پدیده شاندیز است. وی دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت ایران است و ۴۰ سال تجربه مدیریتی، آموزشی و پژوهشی در بخش های دولتی و خصوصی را در کارنامه دارد. معتمدی فر در مرحله نخست این انتخابات ۱۴۴ هزار و ۵۲۳ رای به دست آورد.   نفر دوم این فهرست حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی است که ۵۵ سال دارد و دارای مدرک دکترای رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی است، وی عضو شورای شهر مشهد در دوره چهارم بود و مورد حمایت ائتلاف "شانا" است. اخلاقی در مرحله اول انتخابات ۱۳۰ هزار و ۲۰۲ رای کسب کرد.

دیگر خبرها

  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد