Web Analytics Made Easy - Statcounter

زولتان وارگا هاژونیس سفیر مجارستان در ایران با حضور در فدراسیون تیراندازی از امکانات و زیر ساخت های این فدراسیون بازدید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تیراندازی، صبح امروز زولتان وارگا هاژونیس سفیر مجارستان در ایران به همراه دیگر مسئولان این سفارت از امکانات و تجهیزات فدراسیون تیراندازی بازدید و دقایقی با علی دادگر رییس این فدراسیون گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار با توجه تفاهم نامه بین دو کشور و حضور ورزشکاران ایران در اردوی مجارستان در راستای همکاری های مشترک انجام شد.

در ادامه دادگر از روند آمادگی تیم ملی تیراندازی و امکانات و تجهیزات این فدراسیون گزارشی ارائه کرد و اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی ایران پیش از این با کشور مجارستان همکاری خوبی داشته و از توانایی های مربیان این کشور از جمله لازلو در رشته تفنگ و چابا در رشته تپانچه استفاده کرده است .

در ادامه نیز سفیر مجارستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در فدراسیون تیراندازی گفت: زیر ساخت ها و امکانات این فدراسیون چشمگیر و ستودنی است و امیدوارم این فدراسیون به موفقیت های خوبی در المپیک دست یابد.

در این دیدار علی دادگر به همراه سفیر مجارستان از سالن ها و امکانات این فدراسیون بازدید کردند و دقایقی به تیراندازی پرداختند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی فدراسیون تیراندازی ورزشی فدراسیون تیراندازی سفیر مجارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناکمال حمنی، رئیس اتاق بازرگانی الجزایر که در راس یک هیات تجاری برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو به تهران سفر کرده است در حاشیه بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری (IHIT) گفت: تمام قسمت‌ها برای من جذاب بود ولی بخش تجهیزات پزشکی بیشتر توجه من را به خود جلب کرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر سطح بالای تکنولوژی، صمیمیت و خلوصی که در ایرانی ها دیدیم؛ عزم ما را بیش از پیش برای توسعه همکاری ها با ایران جزم شد.

به گفته او، امروز نمایندگان الجزایر شاهد آمادگی ایرانی‌ها برای انتقال فناوری به تمام نقاط جهان بودند و از این میزان امادگی ایرانیان بسیار حیرت زده شدند.

ضمن اعلام خرسندی از بازدید دستاوردهای ایرانی گفت: اقتصاد ایران بسیار پیشرفته است؛ بطور مثال شتابدهنده خطی پزشکی که تاکنون تکنولوژی ساخت این دستگاه در انحصار آمریکا، انگلیس و چین بوده است و ایران چهارمین کشور در جهان است که توانسته است این تکنولوژی دقیق، پیچیده و حساس را بومی سازی کند.

ایشان اظهار کرد: به گفته مسئولین این شرکت دانش بنیان هزینه خرید این دستگاه از خارج از کشور حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور خارج می کرد که اکنون با یک سوم این قیمت، این دستگاه در اصفهان ساخته شده است؛ این امر نشان دهنده قدرت ایرانی است.

کد خبر 6092280 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی