Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره ملی نوآوری در علوم اجتماعی از سوی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فراخوان جشنواره ملی نوآوری در علوم اجتماعی دانشگاه تبریز منتشر شد.


به اطلاع میرساند، همه دانشجویان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر اعضای جامعه دانشگاهی نیز در صورتی که مقاله شان را با دانشجو یا دانش آموخته رشته‌های علوم انسانی کار کرده باشند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.


این جشنواره توسط انجمن علوم اجتماعی دانشگاه تبریز، مدیریت اجتماعی این دانشگاه و با حمایت اتحادیه انجمن‌های علوم اجتماعی کشور، انجمن جامعه شناسی ایران، انجمن رفاه اجتماعی ایران و جمعی از نهاد‌های علمی کشور برگزار می‌شود.

محور‌های جشنواره عبارت است از مردم شناسی، جامعه شناسی، جمعیت شناسی، مطالعات فرهنگی، پژوهش علوم اجتماعی، علوم ارتباطات اجتماعی، مطالعات زنان و خانواده، برنامه ریزی رفاه اجتماعی و تمامی موضوعاتی که به نحوی با علوم اجتماعی مرتبط است.

آثار برگزیده در کتابی توسط مدیریت امور اجتماعی دانشگاه تبریز چاپ خواهند شد. همچنین به صاحبان آثار ارزنده نشان ویژه جشنواره و لوح سپاس اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است، مهلت نهایی ارسال آثار تا۲۰ مرداد ۱۴۰۰ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تبریز جشنواره ملی نوآوری انجمن علوم اجتماعی دانشگاه تبریز علوم اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی

ایسنا/خراسان رضوی جشنواره ملی «تیتر ۱۳» به‌عنوان نقطه عطفی در زمینه رونق نشریات دانشجویی از فردا به مدت سه روز در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز می‌شود.

ایجاد فضای تعاملی بین دانشجویان و کارشناسان دانشگاه‌های سراسر کشور، توانمندسازی دانشجویان از طریق برگزاری کارگاه‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی کارشناسان برای بررسی آیین‌نامه‌های مرتبط با نشریه‌های دانشجویی از جمله اهداف برگزاری جشنواره «تیتر ۱۳» است‌.

برای برگزاری این جشنواره در مرحله اول، فراخوانی منتشر شد و براساس آن دانشجویان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند. آثار در دو مرحله با حضور چهره‌های رسانه‌ای داوری شدند.

در اختتامیه جشنواره نیز که با حضور مسؤولان کشوری برگزار می‌شود، از برگزیدگان تقدیر و آثار آنها در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود. 

همچنین براساس اخبار منتشرشده از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه فردوسی، هر کدام از فعالان نشریات و تشکل‌ها که اولویت خود را حل مسائل دانشگاه قرار دهند، از حمایت ویژه این معاونت برخوردار خواهند شد. 

مهمترین کارکرد نشریات دانشجویی، آگاهی‌بخشی به قشر دانشجو است و فرصت تعامل دانشجویان با جامعه را فراهم می‌کند. بنابراین ضروری است دانشگاه‌ها از ظرفیت نشریات دانشجویی بهره کافی را ببرند. 

آن‌طور که برگزارکنندگان جشنواره «تیتر ۱۳» اعلام کرده‌اند، این جشنواره نقطه عطفی در نشریات دانشجویی ایجاد خواهد کرد و باعث می‌شود امسال، سال پررونقی در حوزه نشریات دانشجویی باشد. 

جشنواره ملی رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» با همکاری وزارت علوم و وزارت بهداشت ۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت‌ ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • اولین دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران راه‌اندازی شد
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • مدل دانشگاه آزاد برای رسیدن به توانایی گروهی، شبکه سرای نوآوری است
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود