Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش‌از 509 دستگاه ماینر از 29 مرکز غیر مجاز استخراج رمز ارز در سطح استان کشف و ضبط شده است.

خلیل عوض زاده اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف برق و از طرفی، شدت گرمای کم سابقه این ایام، تأمین برق منازل و مراکز درمانی در اولویت شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان قرار دارد و با توجه به سهم بالای مصرفی این مزارع، کشف و ضبط مراکز غیر مجاز از برنامه های مهم و مستمر این شرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همراهی و ارائه گزارش های مردمی نقش مهمی در شناسایی و کشف مراکز غیر مجاز رمز ارز دارد گفت: دستگاه‌های‌ ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، خسارت زیادی به شبکه‌ توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی‌ های ناخواسته را سبب می‌شوند، بنابراین از شهروندان گرامی تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق گزارش کنند.

وی از ارائه پاداش به معرفی کنندگان مراکز غیرمجاز رمز ارز خبر داد و بیان کرد: عاملان کشف و معرفی این مراکز طبق دستورالعمل تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، هر دستگاه ماینر معادل ۲.۵ کیلووات ساعت برق یعنی معادل یک دستگاه کولر گازی ۲۴ هزار مصرف برق دارد که این مهم فشار بسیار زیادی را به شبکه تحمیل و زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان را فراهم خواهد کرد.

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان غیر مجاز رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان