Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@05:57:05 GMT

نصب ردیاب تراکتور چه کاربردی دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۷۵۶۹

کشاورزی یکی از سخت‌ترین مشاغل و حرفه‌‌ها در سراسر جهان به شمار می‌رود. اما در کشاورزی نوین با کمک تکنولوژیو فناوری روز دنیا دیگر شباهتی به کشاورزی سال‌های دور و گذشته ندارد. برای مثال طراحی ردیاب‌ها و دستگاه‌های جی پی اس برای ابزار و ماشین‌های کشاورزی، ورود سم‌پاش‌های اتومات و حتی کوادکوپترهای مخصوص، صنعت کشاورزی را دگرگون کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود فناوری و ابزارهای جدید در زندگی بشر با هدف تسریع در زمان انجام و کاهش هزینه نیروی انسانی و صرفه‌جویی در زمان است اما مزیت‌های مختلفی نیز به همراه دارد. برای مثال با نصب ردیاب تراکتور می‌توان بر عملکرد راننده و مدت زمان کار مفید او نظارت کرد. اگر قصد پیشرفت و سرعت بیشتر در امور کشاورزی باغ و مزرعه خود را دارید ادامه این مقاله که درباره کاربرد ردیاب تراکتور است را حتما مطالعه کنید.

با کمک ردیاب از سرقت تراکتور پیشگیری کنید

عملکرد ردیاب دقیقا شبیه به عملکرد یک دستگاه جی پی اس ماشین است. جی پی اس خودرو با اتصال به ماهواره‌هایی که در ایستگاه‌های فضایی قرار دارند موقعیت مکانی و جغرافیایی اتومبیل را با کمترین میزان خطا دریافت و ارسال می‌کند. این عملکرد جی پی اس ماشین نقش قابل توجهی در پیشگیری از انواع سرقت و دزدیده شدن انواع خودرو دارد. با توجه به اینکه تراکتور به‌عنوان یکی از ماشین‌آلات ضروری و گران‌قیمت در کشاورزی به شمار می‌رود سارقان بسیاری نیز برای سرقت این وسیله دندان تیز کرده‌اند. قیمت تراکتور هر سارقی را به سرقت آن وسوسه می‌کند اما با نصب ردیاب دیگر هیچ سرقتی به سرانجام نمی‌رسد.

برای تراکتور ردیاب‌های مختلفی در بازار وجود دارد که عملکرد مناسب و بسیار دقیقی دارند. ردیاب‌های بی‌سیم یا ردیاب‌های سیمی از بهترین انواع ردیاب تراکتور محسوب می‌شوند. ردیاب‌های سیمی و حتی بی‌سیم باتری‌های بسیار قوی دارند و حتی در زمانی که برق خودرو قطع می‌شود تا ساعت‌ها با استفاده از باتری داخلی اقدام به ارسال موقعیت جغرافیایی تراکتور می‌کنند. همچنین کشاورزان می‌توانند با استفاده از نرم افزارهایی که روی گوشی‌های مختلف نصب می‌شود اطلاعات لازم درباره مکان تراکتور را بررسی و کنترل کنند.

با استفاده از ردیاب تراکتور، عملکرد کارکنان در مزرعه را زیر نظر بگیرید

یکی دیگر از کاربردهای نصب ردیاب تراکتور و استفاده از ردیاب در کشاورزی امکان بررسی و نظارت بر عملکرد کارکنان در زمین، مزرعه و باغ است. با استفاده از ردیاب می‌توان به راحتی حجم کار و مدت زمان صرف شده برای انجام کار را بررسی کرد و نحوه عملکرد راننده تراکتور را سنجید. به غیر از نحوه عملکرد کارکنان، افراد بسیاری تراکتور خود را به دیگران قرض یا کرایه می‌دهند. اگر تراکتوری مجهز به ردیاب باشد مالک به خوبی می‌تواند مدت زمانی و مقدار مسافتی که از تراکتور استفاده شده است را محاسبه کند و مبلغ اجاره تراکتور را با توجه به ساعت‌های کارکرد تراکتور محاسبه کند. همچنین یک ردیاب تراکتور قادر است محدوده جغرافیایی طی شده را برای مالک اصلی ارسال کند تا صاحب تراکتور اطلاع کافی داشته باشد که تراکتور در چه موقعیتی از روستا یا زمین مشغول به کار است.

شاید تصور کنید در برخی از روستاها که فاصله بسیاری با شهرها دارند و آنتن‌دهی موبایل ضعیف است نمی‌توان از ردیاب تراکتور استفاده کرد و عملکرد کارکنان را تخت نظر گرفت. دستگاه‌های ردیاب مجهز به ال بی اس هستند. کمی صبر کنید تا توضیح دهیم که LBS چیست و چه کاربردی دارد. دستگاه ال بی اس باعث تقویت آنتن‌دهی ردیاب می‌شود و حتی در زمان‌هایی که تراکتور در مناطق کور زمین زراعتی مشغول به کار است مالک مزرعه یا تراکتور می‌تواند از راه دور و نزدیک به دقت تراکتور را تحت نظر داشته باشد.

مدیریت زمین‌های کشاورزی و مزارع با کمک ردیاب تراکتور ساده‌تر می‌شود

در کشاورزی‌های سنتی یکی از سخت‌ترین کارها مربوط به مدیریت زمین‌های کشاورزی و تامین هزینه‌های متعدد در زمینه نقشه‌برداری از زمین می‌شد. اما اکنون با استفاده از ردیاب تراکتور می‌توان تا میزان قابل توجهی از هزینه‌های مربوط به نقشه‌برداری یا هزینه‌های هنگفت برای برداشت محصول را کاهش داد. با استفاده از دستگاه جی پی اس کشاورزان امکان برقراری سریع‌تری با سایر افراد مشغول به کار در زمین و مزرعه را دارند و همین موضوع سرعت کار کاشت و برداشت محصول را چند برابر می‌کند.

یک نکته مهم که در خرید جی پی اس تراکتور وجود دارد امکانات و تجهیزات موجود در ردیاب است. باید در نظر داشته باشید که قیمت دستگاه جی پی اس کشاورزی به امکانات، خدمات پس از فروش، اصالت کالا و سرعت و دقت در عملکرد آن بستگی دارد. برای اینکه عملکرد دقیق‌تری در مدیریت زمین‌ها و مزارع کشاورزی داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم یک دستگاه ردیاب پیشرفته و با امکانات کامل خریداری کنید. امکاناتی مانند ارسال اطلاعات به‌صورت آنلاین و آفلاین، تطبیق با شرایط آب‌وهوایی مختلف، مجهز به دکمه SOS، قابلیت مخفی شدن، قابلیت اتصال به نرم افزارهای اندروید و IOS، قابلیت اتصال به ویندوز، ارسال هشدار از طریق پیامک و مجهز به دستگاه شنود از مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی است که یک ردیاب پیشرفته باید داشته باشد.

خرید بهترین مدل ردیاب ماشین اجاره‌ای با گارانتی و قیمت ارزان از جی پی اس خودرو

در این مقاله درباره کاربرد ردیاب تراکتور صحبت کردیم و دیگر به مزایای استفاده از این دستگاه در کشاورزی آشنا هستید. اگر قصد خرید ردیاب برای انواع ماشین آلات کشاورزی را دارید همین حالا وارد سایت جی پی اس خودرو به آدرس اینترنتی gpskhodro.com شوید و انواع ردیاب‌ها را بررسی کنید. مجموعه جی پی اس خودرو بیش از 10 سال است که در زمینه فروش ردیاب ماشین‌های شخصی، سنگین، کشاورزی و موتورسیکلت فعالیت می‌کند. خرید محصولات اصل و با گارانتی و خدمات پس از فروش از مهم‌ترین امتیاز‌های خرید از جی پی اس خودرو است. همچنین اگر به مشاوره برای خرید ردیاب ماشین نیاز داشتید با شماره تلفن 02128426383 تماس بگیرید. همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان در سراسر ایران هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: جی پی اس ماشین استفاده از ردیاب عملکرد کارکنان جی پی اس خودرو نصب ردیاب ردیاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم

به گزارش "ورزش سه"،  اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس در پایان بازی با سپاهان در کنفرانس خبری گفت: قبل از اینکه بخواهم درمورد بازی صحبت کنم از همه طرفدارانی که آمدند، به ما انرژی دادند، کمک‌مان کردند با این رابطه نزدیک بین بازیکنان، تیم و هوادارن به ما خیلی کمک کردند در شرایط سخت مخصوصا این بازی که شرایطی برای استفاده داشتیم خیلی کمک‌مان کردند، تشکر کنم.

ویدئو: 331645

اوسمار ادامه داد: همه می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت. بازی‌ای که جزییات خیلی کوچک شرایطش را عوض می‌کند. یک شانس خیلی خوب که مهدی ترابی داشت و یک شانس خوب برای سپاهان بود که ما در لحظات آخر بازی یک بازیکن کمتر داشتیم.

او در مورد ناکامی در رسیدن به صدر افزود: امروز شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف امتیاز ایجاد بکنیم اما ۵ بازی دیگر مانده و ما تا آخرش می‌جنگیم تا پرسپولیس را به آنچه که حقش است برسانیم. فوتبال استراتژی‌های زیادی دارد و همین فوتبال را جالب می‌کند. با روش‌های مختلف می‌شود بازی کرد و مثل بازی امروز یارگیری‌های من تو من، گرفتن یار و خطاهایی که انجام می‌شود جزو شرایط بازی است که کمی از سرعت بازی کم می‌کند. داخل بازی تقریبا توانستیم بازی را در وسط زمین و زمین سپاهان کنترل کنیم. پاس آخر و جزییات ریزی که می‌توانست بازی را تمام کند و ما را به گل برساند متاسفانه نشد و نشد که به گل برسیم.

او در مورد ناکامی در گلزنی تیمش و نتیجه بازی تراکتور-استقلال گفت: ما برنامه این را داشتم که جلو برویم و حمله کنیم تا گل بزنیم. شانس‌هایی هم داشتیم اما نشد که استفاده کنیم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم. بازی‌های بزرگ اینطوری هستند. مثلا بازی با سپاهان، تراکتور و استقلال سخت هستند و به نتیجه رسیدن سخت است. ما اصلا به نتیجه بازی تراکتور نگاه نمی‌کردیم و به دنبال امتیاز گرفتن برای خودمان بودیم. پرس کردن در زمین سپاهان نشان می‌دهد چقدر میل به گلزنی داشتیم.

دیگر خبرها

  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • آبرسانی به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی فلارد
  • افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم