Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@14:51:20 GMT

مجیدی: آقای مددی! خجالت بکش

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۲۷۰

مجیدی: آقای مددی! خجالت بکش

سرمربی استقلال انتقادات شدیدی نسبت به مدیرعامل این باشگاه و معاون وزیر ورزش مطرح کرد.

 فرهاد مجیدی در پیامی با عنوان « اظهارات فرهاد مجیدی درباره شرایط اسفناک باشگاه استقلال» توضیحاتی ارائه داده که مشروح صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

* مدیرعامل، مجری اوامر وزارت است

در جلسه هیات مدیره هفته قبل تصمیمات خوبی گرفته شد، اما در عمل تاکنون هیچکدام اجرا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا در استقلال، مدیرعامل مسؤول اجرای مصوبات هیات مدیره نیست و فقط مجری اوامر وزارت ورزش است.

* این مسؤولان خجالت هم نمی‌کشند

سر تا پای این باشگاه را نابلدی و ناتوانی فرا گرفته، اما هیچ مسؤولی به فکر نیست. خجالت هم نمی‌کشند.  برای یک ام. آر.آی ساده که هزینه‌اش به یک‌میلیون تومان هم نمی‌رسد، مدیریت خبر می‌دهد که پول ندارد.

* مرادمند نگران است بازداشتش کنند

فرشید اسماعیلی از ابتدای فصل تا الان درصد کمی دریافتی داشته و به باشگاه اخطار رسمی داده و می‌گوید مشکلات زیادی دارد و نمی‌تواند تمرین کند. رشید مظاهری به دلیل همین مسائل شرایط مناسبی ندارد. مرادمند به دلیل بدقولی باشگاه چکش برگشت خورده و نگران است که سر تمرین بازداشتش کنند.

* هتل آکادمی پذیرای ما نیست

برای بازی شهرخودرو هتل آکادمی پذیرای ما نیست، چون بدهکاریم. دیاباته هنوز نیامده و اخبارش را حتما شنیدید. یعنی قرار بود سه هفته تمرین خوب کنیم، اما آنقدر بحران و مشکل وجود داشته که حد ندارد. بعضی مشکلات را هم نمی‌توانم بگویم، چون خجالت‌آور است. با این وجود با بازیکنان صحبت کردم و آنها فقط به خاطر هواداران استقلال و لطفی که به من دارند، در حال تحمل این شرایط خیلی سخت هستند.

* از حالا به دستیار ایتالیایی می‌گویند پولت را نمی‌دهیم!

برای قرارداد دستیار ایتالیایی به من می‌گویند باید بندی در قراردادش باشد که حق شکایت به دادگاه کاس را نداشته باشد! یعنی از همین روز اول به طرف مقابل پالس می‌دهند که پولت را نمی‌دهیم و حق شکایتم نداری! خب چرا خیالشان را راحت نمی‌کنند و یک کلام نمی‌گویند که نمی‌خواهیم این کار را انجام بدهیم؟

* آقای علی‌نژاد، چرا دست از سر استقلال برنمی‌داری؟

این همه مصیبت در باشگاه وجود دارد و آقای مددی عین خیالش نیست و فقط منتظر دستور بالادستی‌هاست! آقای علی‌نژاد، چرا دست از سر استقلال برنمی‌داری؟ قبلا هم گفته‌ام آقایان مأموریت داشته‌اند که استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کنند. بی تعارف باید بگویم که پشت این مشکلات توطئه‌هایی وجود دارد و عمدا می‌خواهند شرایط روز به روز بدتر شود.

* می‌خواهند من و شاگردانم را قربانی کنند

نقشه آقایان این است که آنقدر معطل ‌کنند تا بازی‌ها شروع شود و نتیجه این شرایط اسفناک در نتایج بازی‌ها مشخص شود و آن موقع با کمک باندهای مخرب می‌خواهند آدرس انحرافی بدهند و من و شاگردانم را قربانی این همه بی‌کفایتی بکنند.

* ما را در شرایط آچمز قرار دادند

وقتی نمی‌توانید یا بلد نیستید، چرا صندلی مدیریت استقلال را رها نمی‌کنید؟ استقلال برای شما چه دارد که حاضرید همه این اعتراض‌ها را تحمل کنید و بمانید؟! واقعا همه ما را در شرایط آچمز قرار دادند. مدیری که حاضر نیست برای یک میلیون تومان دست به جیب شود، چرا باید مدیر استقلال باشد؟ چرا باید آبروی همه ما در گروگان این افراد باشد؟/ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

واکنش سخنگوی باشگاه استقلال به گلایه‌های فرهاد مجیدی

گیتاریست استقلال ساز جدایی کوک می‌کند؟

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) پیامی تصویری را از یک اسیر صهیونیست منتشر کرد.

این اسیر صهیونیست در این پیام تصویری خطاب به نتانیاهو و کابینه‌اش گفت: آنچه را از شما انتظار می‌رود انجام بدهید و ما را همین حالا به خانه‌هایمان بازگردانید. آیا این موضوع برای شما به کاری سخت مبدل شده است؟

وی افزود: بنیامین نتانیاهو، تو و کابینه‌ات باید از خودتان خجالت بکشید؛ زیرا شما در حق من و هزاران اسراییلی دیگر کوتاهی کردید. باید از خودتان خجالت بکشید؛ زیرا ۲۰۰ روز است که ما را رها کرده‌اید، تمامی اقدامات ارتش شکست خورده است و مواد منفجره نیروی هوایی ارتش نزدیک به ۷۰ اسیر دیگر مانند مرا کشته است.

این اسیر صهیونیست ادامه داد: شما باید از خودتان خجالت بکشید؛ زیرا تمامی پیشنهادهای توافقی را که به شما ارایه شده رد کرده‌اید. نمی‌خواهید این کابوس را تمام کنید؟

وی افزود: بنیامین نتانیاهو و کابینه نتانیاهو، در هنگامی که شما به همراه خانواده‌هایتان مهمانی‌های شام را برگزار می‌کنید، به ما بازداشتی‌ها فکر کنید.

این اسیر صهیونیست خطاب به نتانیاهو و کابینه‌اش گفت: زمان آن رسیده که مناصبتان را ترک کنید، از وزارتخانه‌ها خارج شوید و خانه‌شین بشوید.

کد خبر 6088048

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • ببینید | پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو
  • پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو +فیلم
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو+ فیلم
  • اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش