Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@21:31:46 GMT

توقف فرانسه مقابل مجارستان در بوداپست

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۹۳۰

توقف فرانسه مقابل مجارستان در بوداپست

در ادامه رقابت های فوتبال یورو ۲۰۲۰، تیم ملی فرانسه در مصاف با مجارستان در شرایطی که عقب افتاده بود فقط توانست بازی را مساوی کند.

به گزارش مشرق، در ادامه هفته دوم رقابت های یورو ۲۰۲۰ و از گروه F تیم های مجارستان و فرانسه در ورزشگاه فرانس پوشکاش آرنا از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل ها: فیولا در دقیقه ۴۵ برای مجارستان گل زد و تک گل فرانسه را آنتوان گریزمان در دقیقه ۶۶ زد.

در این بازی مجارها در اواخر نیمه اول و برخلاف جریان بازی گل اول را توسط فیولا به ثمر رساندند تا قهرمان جهان باناامیدی راهی رختکن شود.

در آغاز نیمه دوم شاگردان دشان برای جبران نتیجه وارد میدان شدند و سرانجام با حرکات انفجاری کیلیان ام باپه و گلزنی آنتوان گریزمان در دقیقه ۶۶ بازی را مساوی کردند.

در این گروه تیم های آلمان و پرتغال هم حضور دارند. ژرمن ها در دیدار اول خود مقابل فرانسه با یک گل مغلوب شدند و پرتغال هم با درخشش کریس رونالدو، مجارستان را با ۳ گل شکست داده است.

شاگردان دشان با این تساوی ۴ امتیازی شدند و به صدر جدول گروه F صعود کردند. مجارستان یک امتیازی شد و پس از پرتغال ۳ امتیازی سوم است. آلمان هم بدون امتیاز قعرنشین است.

مجارها با این برد برای صعود به دور بعد مسابقات امیدوار ماندند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 پرتغال مجارستان کریس رونالدو آنتوان گریزمان بوداپست هفته دوم فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏

به گزارش "ورزش سه"،  لیدز امشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه 4-0 در هم کوبیده شد اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم 4 امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد. ‏

لستر اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی 100 امتیاز در یک فصل برسد. ‏

لستر صعود خود به لیگ برتر در اولین فصل حضور در چمپیونشیپ ‏را تا حد زیادی مدیون انزو مارسکای ایتالیایی است که به عنوان ‏سرمربی تیمی آماده و قبراق ساخته است. او که شاگرد پپ گواردیولا ‏بوده روباه‌ها را به تیمی تبدیل کرده که فوتبالی هجومی و ‏تماشاگرپسند ارائه می‌دهند. ‏

روی کاغذ این احتمال وجود دارد که لستر قهرمان چمپیونشیپ نشود ‏ولی صعودش قطعی است. ایپسویچ با یک بازی کمتر از لستر 89 ‏امتیازی است و در صورت پیروزی در سه بازی باقی‌مانده خود ممکن ‏است از لستر پیشی بگیرد. اما اگر فردا ایپسویچ نتواند حریفش ‏هال‌سیتی را شکست دهد قهرمانی لستر مثل صعودش تضمین ‏خواهد شد. ‏

دیگر خبرها

  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟