Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر تیموری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای محمودآباد "بهزاد خانی" با هزار و ۲۷۲ رای، "ناصر محمدنژاد" با ۹۰۶ رای، "مصطفی قدری" با ۸۵۸ رای، "فریدون عبدلعلی‌زاده" با ۷۴۵ رای و، "وحید ستاری" با ۷۲۶ رای موفق به کسب جایگاه اول تا پنج شدند.

وی ادامه داد: "احمد رستمی" با ۷۲۱ رای، "فریبرز دلاور" با ۷۰۴ رای و "مکاییل پروین" با ۵۲۶ رای ماخوذه به عنوان اعضای علی البدل این شهر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شاهین‌دژ اظهار داشت: همچنین اسامی پنج عضو اصلی شهر کشاورز هم به ترتیب "محمد علی‌هاشم پور" با هزار و ۲۸۳ رای، "امین حاجی زاده" با هزار و ۲۱۸ رای، "منوچهر محمدزاده" با هزار و ۱۱۰ رای، "میثم قاسمیان" با هزار و هشت رای موفق نفرات انتخاب شده برای اعضای اصلی شهر کشاورز هستند.

تیموری اضافه کرد: "ناصر جهان‌فخر" با ۹۷۰ رای، "شهروز پورحسن" با ۷۸۴ رای و "سعید حیدری" با ۴۴۳ رای اعضای علی البدل ششمین دوره انتخابات شورای شهر کشاورز هستند.

به گزارش ایرنا، ۴۹ نفر برای شهر شاهین دژ، ۱۲ نفر برای شهر محمودآباد و ۹ نفر هم برای شهر کشاورز در این انتخابات با هم رقابت کردند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار شد.

شاهین‌دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی شاهین دژ پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی شاهین دژ شهر کشاورز شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر