Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:07:17 GMT

بیل: دوست دارم زیر نظر آنچلوتی بازی کنم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۰۹۶۰

بیل: دوست دارم زیر نظر آنچلوتی بازی کنم

مهاجم تیم ملی فوتبال ولز از رابطه بسیار خوب با آنچلوتی سخن به میان آورد و تاکید کرد که دوست دارد بار دیگر زیر نظر این مربی در رئال کار کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، گرت بیل فصل قبل را به صورت قرضی در تاتنهام بازی کرد. بیل بازیکن رئال مادرید است و می‌تواند بار دیگر زیر نظر آنچلوتی با این تیم کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ولزی قبل از رویارویی با ایتالیا در رقابت‌های یورو درباره آنچلوتی گفت: من رابطه بسیار خوبی با کارلتو دارم. او مربی بزرگی است و می تواند با رئال بار دیگر نتایج درخشانی کسب کند. دوست دارم که بار دیگر زیر نظر او بازی کند.

او درباره بازی حساس برابر ایتالیا گفت: می‌خواهیم که برابر ایتالیا هم به پیروزی برسیم تا با اقتدار و صدرنشینی راه مرحله بعد شویم. بازی کردن در یک هشتم آن هم در ومبلی زیبا خواهد بود. ما یک پیروزی و یک تساوی به دست آورده‌ایم و اکنون اعتماد به نفس لازم را داریم و قطعا این اعتماد به نفس برابر ایتالیا هم به ما کمک خواهد کرد.

در این گروه تیم ملی ایتالیا با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد و ولز هم با ۴ امتیاز دوم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرت بیل تیم ملی فوتبال ولز یورو ۲۰۲۰ بار دیگر زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن دیشب در بازی خانگی برابر رئال از امتیاز میزبانی استفاده نکرد و 2-2 متوقف شد. بایرن تا دقیقه 83 با نتیجه 2-1 پیش بود ولی وینیسیوس از روی نقطه پنالتی بازی را برابر کرد. تیم مونیخی به خصوص در 20 دقیقه ابتدایی برتری مطلقی برابر رئال داشت، ولی رفته رفته بازی متعادل‌تر شد.

اریک دایر نتیجه پایانی را ناعادلانه خواند و گفت: «نتیجه تساوی اصلا درست و منصفانه نیست و ما باید برنده می‌شدیم. برای ما این مساوی ناامیدکننده بود، به خصوص که 2-1 هم پیش بودیم و کاملا بازی را تحت کنترل داشتیم. ما شانس‌های گل زیادی خلق کردیم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بهتر از رئال بودیم. می‌دانستیم رئال چه حریف خطرناکی است و هر لحظه می‌توانند گل بزنند و همین بلا بر سر ما آمد. آنها از دست ما قسر در رفتند.»

دایر در مورد بازی مقابل جود بلینگام گفت: «فکر می‌کنم اولین بار بود مقابل جود بازی می‌کردم. رئال البته فقط بلینگام نیست و بازیکنان بزرگ زیادی دارد. بازی مقابل رودریگو و وینیسیوس واقعا سخت است و همیشه باید مراقب باشید.»

دیگر خبرها

  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی