Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین مسابقه معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر تیم استقلال دوشنبه شب در ورزشگاه خالی از تماشاگر( به خاطر کرونا) میزبان پدیده مشهد است. آبی‌پوشان در تعطیلات لیگ روزهای پرخبر و پرحاشیه‌ای را سپری کردند از اختلاف‌های مدیریتی در باشگاه گرفته تا خبرهایی در مورد توقیف اموال باشگاه و جذب مشاور ایتالیایی برای سرمربی! البته به همه این حواشی می‌توان مسایلی چون سرگردانی شیخ دیاباته در ترکیه و پاریس برای سفر به ایران، استوری مشترک برخی بازیکنان برای حل مشکلات مالی و… را هم اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمینه مسایل فنی فرهاد مجیدی تلاش کرده تمرکز بازیکنان را روی مسابقات باقی‌مانده متمرکز کند اما واقعا دراین وضعیت سخت است که از بازیکنان بخواهید به هیچ چیز جز مسایل تاکتیکی و فوتبال فکر نکنند. استقلال روزهای طوفانی را سپری کرده و اگر بتواند در دیدار دوشنبه شب شهرخودرو را شکست بدهد تا حد زیادی از کانون بحران‌ فاصله می‌گیرد. استقلال پیش از این در لیگ برتر دو شکست متوالی در دربی مقابل پرسپولیس و ذوب آهن را متحمل شد اما توانست در جام حذفی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و در این مرحله البته باید به مصاف پرسپولیس برود. مسابقه‌ای که جذابیت و حساسیت فراوانی برای همه فوتبالدوستان ایرانی و بخصوص هواداران این دو تیم دارد.

از سویی دیگر مسابقه با پدیده هم در نوع خود جذاب است. تقابل سیدمهدی رحمتی کاپیتان اسبق استقلال با فرهاد مجیدی دیگر کاپیتان سابق آبی پوشان که حالا سرمربیگری این تیم را هم برعهده دارد. روی نیمکت پدیده مربیان استقلالی دیگری هم حضور دارند از علی سامره گرفته تا اشکان نامداری و البته چهره ویژه این بازی امین قاسمی نژاد است. کاپیتان پدیده که برای استقلالی شدن حتی در ساختمان این باشگاه هم حاضر شد اما در نهایت نتوانست در نیم فصل استقلالی شود وگرنه اکنون قاسمی نژاد فرداشب برای استقلال بازی می‌کرد و شاید دیگر آبی‌پوشان جای خالی دیاباته را حس نمی‌کردند اما اکنون این بازیکن گلزن عضو تیم شهرخودروست. 

در آن سوی میدان درون دروازه استقلال هم مشخص نیست کدام بازیکن قرار می‌گیرد رشید مظاهری ظاهرا به دلیل مصدومیت یکی دو جلسه در تمرینات آبی پوشان حضور نداشته و احتمال دارد دوباره سیدحسین حسینی درون دروازه قرار بگیرد. استقلال با همه این حواشی  در میدان سبز فوتبال برای پیروزی و شاد کردن دل هوادارانش تلاش کند  آبی پوشان در صورت پیروزی ۴۰ امتیازی خواهد شد و حضورش در رده سوم جدول را تثبیت می‌کند. پدیده هم که با ۲۸ امتیاز در رده هشتم است می‌خواهد در همین میانه جدول بماند که لازمه‌اش گرفتن امتیاز از استقلال است.

اسامی داوران این مسابقه به شرح زیر است:

داور: کمیل غلامی  کمک داوران: ایوب غلامزاده – عسگر محمدی – حامد سیری
ناظر داوری: بهرام مهرپیما
انتهای پیام/

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ در مرحله یک هشتم نهایی جهام حذفی فوتبال تیم‌های استقلال آبی‌پوشان ملاثانی و سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود طلایی پوشان به پایان رسید.
گل اول سپاهان در این بازی را کاوه رضایی با پاس رامین رضاییان به ثمر رساند و گل دوم را شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۱۸ زد.
با این نتیجه سپاهان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد و در این مرحله باید به مس رفسنجان رود.

دیگر خبرها

  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!