Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رمضانی گفت: به مناسبت دهه کرامت و فرارسیدن ولادت امام رضا (ع) صلوات خاصه و زیارت امین الله در کانون های مساجد استان قزوین قرائت می شود.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در ایام دهه کرامت قرار داریم و به همین مناسبت برنامه های متعددی در کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان قزوین در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: تولید محتوا در فضای مجازی در خصوص حضرت معصومه (س) و سیره رضوی، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری جشن ولادت امام رضا (ع)، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و غیره از جمله این برنامه ها است.

 

وی عنوان کرد: برنامه ای به صورت سراسری در مساجد سطح کشور به مناسبت ولادت امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) اجرایی می شود که قرائت صلوات خاصه و زیارت امین الله است که دوشنبه 31 خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء صورت می گیرد همچنین سه شنبه اول تیر ماه هم بعد از نماز ظهر و عصر صلوات خاصه و زیارت مختصر امام رضا (ع) در مساجد قرائت می شود.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: این برنامه در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم اجرایی می شود و همزمان با سراسر کشور صلوات خاصه و زیارت های ذکر شده در کانون های مساجد استان قرائت خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: برنامه دیگری هم با عنوان «پویش بین المللی به لطف امام (ع)» به صورت کشوری اجرایی می شود که کانون های مساجد می توانند در این اقدام خیر مشارکت داشته باشند و از طریق کد دستوری #8* به تأمین 888 هزار بسته معیشتی که قرار است در قالب این پویش در بین خانواده های محروم توزیع شود، کمک کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: ولادت امام رضا ( ع) فرصتی است تا سبک و سیره زندگی این امام رئوف را در جامعه ترویج دهیم و با توجه به اینکه بیشتر افراد فعال در کانون ها جوانان هستند ان شاالله با ابتکار و خلاقیت از این فرصت بهره ببرند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: ولادت امام رضا ع صلوات خاصه کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد صلوات خاصه و زیارت مساجد استان قزوین کانون های مساجد ولادت امام امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»

در چهل و یکمین مرحله از پویش ملی نذر هشتم، ۱۸ زندانی نیازمند زندان سبزوار، با کمک‌های نمازگزاران مساجد شهرستان، خیران نیک‌اندیش، ستاد دیه و بهره‌مندی از تخفیفات قضایی آزاد شدند.

این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با اداره کل زندان‌های خراسان رضوی و با حضور آیت‌الله مغیسه، امام جمعه سبزوار، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدرزاده، معاون اجرایی و دیگر مسئولان مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و نیز دادستان و رئیس زندان سبزوار در مسجد الغدیر این شهر برگزار شد.

در این جلسه که هم‌زمان با سالگرد شهید مدافع امنیت، حمیدرضا الداغی برگزار شد، از خانواده این شهید تجلیل شده و در ادامه به هرکدام از زندانیان آزادشده بسته حمایتی معیشتی توسط انجمن حمایت از زندانیان سبزوار اهدا شد.

گفتنی است، نذر هشتم پویشی مردمی و مسجدی است که طی آن در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم(ع)، زمینه آزادی حداقل ۸ زندانی نیازمند فراهم می‌شود و تاکنون ۱۳۰۶ نفر از زندانیان خراسان رضوی در این اقدام خداپسندانه آزاد شده‌اند.

همچنین از سال گذشته تاکنون ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب این طرح و به‌نیت امام رضا(ع) با کمک خیران و نمازگزاران مساجد این شهرستان از زندان سبزوار رهایی یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟