Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، لایحه اصلاحیه مصوبه چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند امروز در صحن شورای شهر تهران مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و اعضای شورا نظرات‌شان را در این زمینه مطرح کردند.

آرش میلانی درباره این موضوع اظهار داشت: فرمول محاسبه اخذ بهای خدمات پسماند توسط وزارت کشور اواخر پاییز سال گذشته اصلاح و ابلاغ شد و از آنجایی که طی سال‌های گذشته این موضوع طرح دعویی شده دیوان عدالت اداری فرمول قبلی مربوطه را باطل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس شهرداری این فرمول را اصلاح کرد و بعد خانوار در این فرمول 3.1 در نظر گرفته شده است و از آنجایی که این فرمول برای سال پیش بوده امسال هم قابل اجرا است. همچنین این فرمول سبب افزایش قیمت نمی‌شود و به نظرمان مناسب است.

در ادامه صدراعظم نوری گفت: از آنجایی که مصوبات شورا توسط دیوان عدالت اداری لغو شده اصلاحیه‌های بعدی هم قطعا لغو خواهد شد به عبارتی ما در حال ایجاد تغییرات در اصلاحات قبلی هستیم.

حجت نظری هم در این زمینه گفت:‌در این مصوبه در مورد پسماند عادی صحبت شده اما در آن تمامی مصوبات مربوط به پسماند پس از این لایحه لغو خواهد شد لذا در ماده 10 کلمه پسماند عالی باید اضافه شود تا در مورد پسماندهای پزشکی دوگانگی ایجاد نشود

سرانجام لایحه اصلاحیه مصوبه چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند با رأی اکثر اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خدمات پسماند شورای شهر تهران مدیریت لایحه بهای خدمات اخذ بهای خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 847490 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خدمات شهری شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی