Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:40:06 GMT

جوانی که فکر کار دارد را دلسرد نکنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۴۰۵۶

جوانی که فکر کار دارد را دلسرد نکنیم

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی ایجاد اشتغال میلیونی در کشور را نیازمند عزم جدی تمام دستگاهها دانست و با تاکید بر رفع موانع کسب و کار گفت: اگر جوانی ایده راه اندازی یک کسب و کار دارد از او حمایت کنیم و با مقررات دست و پاگیر و طولانی کردن مجوزدهی، دلسرد و بی انگیزه اش نکنیم.

فتح اله بیات در گفت و گو با ایسنا بر لزوم همکاری و هم افزایی دستگاههای متولی اشتغال در کشور تاکید کرد و گفت: امروز شرایط بازار کار ما مناسب نیست و وضعیت بیکاری نگران کننده است لذا نقش دستگاههای متولی و همکاری و هم افزایی آنها در بحث اشتغال حایز اهمیت است و متولیان امر باید دلسوزی و همراهی و همدلی لازم را در این خصوص داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ایجاد اشتغال میلیونی در کشور را نیازمند عزم جدی مسئولان و تمام دستگاهها دانست و گفت: ایجاد اشتغال میلیونی کار یک دستگاه نیست بلکه همه دستگاهها باید دست به دست هم بدهند و از دولت و مجلس گرفته تا قوه قضاییه پای کار بیایند و کمک کنند تا بیکاری کاهش یابد.

بیات با تاکید بر رفع موانع کسب و کار در کشور گفت: اگر جوانی ایده راه اندازی یک کسب و کار دارد او را حمایت کنیم و با قوانین و مقررات دست و پاگیر و طولانی کردن مجوزدهی دلسرد و بی انگیزه اش نکنیم.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی بر لزوم اصلاح نظام بانکداری، بیمه ای و مالیاتی تاکید و خاطرنشان کرد: اگر در جایی تخلفی هست باید جلوی تخلفات گرفته شود، اگر قانون اشکال دارد باید برطرف شود، اگر می بینیم نیاز به قانون هست، قوانین وضع شود و اگر قوانین زائد وجود دارد آن را از پیش پای کارآفرینان برداریم.

به گفته وی توجه به نیروی کار و بها دادن به او مهمتر از همه عوامل اثرگذار در اشتغال است و نباید به نیروی انسانی به چشم ابزار نگاه شود چرا که امروز نیروی کار دغدغه امنیت شغلی و معیشتی دارد و با چنین دغدغه ای طبیعی است که نتواند برای زندگی و آینده خود برنامه ریزی داشته باشد.
انتهای پیام
  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اصلاح نظام بانکداری کشور بيمه کارگران كسب و كار صدور مجوز قوه قضاييه امنيت شغلي کمک معیشتی بازار کار اشتغال کارآفرینی بیکاری مطالبات از دولت سیزدهم کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه های مردمی و استان های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6092935

دیگر خبرها

  • رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • شرایط دریافت وام‌ها و تسهیلات فرزندآوری باید تسهیل شود
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد