Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیری ثابت گفت: ۱۲ عنوان برنامه همزمان با حضور کاروان زیر سایه خورشید در ملایر اجرا می شود.

«حسام الدین حیدری ثابت» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همه ساله همزمان با دهه کرامت برنامه‌های مختلفی توسط شبکه جوانان رضوی و آستان قدس در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر با اشاره به اینکه امسال نیز مانند سالهای گذشته برنامه  کاروان زیر سایه خورشید را داریم افزود: برگزاری برنامه‌های  امسال با توجه به همزمان شدن با انتخابات از 30 خرداد شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شروع جشن‌های زیر سایه خورشید امسال نیز با شور خاصی همراه است تصریح کرد:  ملایر 30 خرداد ماه میزبان خدام امام رضا(ع) است.

حیدری ثابت  با بیان اینکه چند سالی است که تعدادی از خدام امام رضا(ع) همزمان به دهه کرامت با عبور از شهرهای مختلف میهمان مردم ملایر در دهه کرامت بوده و با حمل پرچم رضوی شهر ملایر را به عطر امام مهربانیها عطر آگین می‌کنند گفت: امسال نیز تعداد 6 نفر از خدام میهمان مردم ملایر خواهند بود.

 وی در ادامه با بیان اینکه  در روز حضور خدام 12 عنوان برنامه را شهرستان خواهیم داشت گفت: دیدار با خانواده های مهظم شهدا، غباروبی امامزادگان شاخص شهرستان با توجه به همزمانی هفته بقاع متبرکه و گرامیداشت امامزادگان  را خواهیم داشت.

مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر از برگزای ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور خدام حرم رضوی در فضای باز پارک سیفیه ملایر در شب میلاد امام  رضا(ع) خبر داد و افزود: این جشن با همکاری ادارات مختلف از جمله ادره اوقاف و امور خیریه و شهرداری ملایر و هیات  مشتاقان کربلا برگزار می شود.

وی دیدار خصوصی با مدافعان حرم،  برنامه تقدیر از غسالان بهشت هاجر ملایر با توجه به زحمات این عزیزان در ایام کرونا و... را از دیگر برنامه های کاروان سایه خورشید در دهه کرامت در ملایر برشمرد.

وی همچنین با بیان اینکه برنامه استقبال از خدام در شهر ازندریان نیز برگزار می شود گفت:هدیه نمک متبرک امام رضا(ع) به تعدادی از نانوانی های  ملایر در روز میلاد امام رضا(ع) و... نیز از دیگر برنامه ها در این روز  است.

وی  در ادامه با اشاره به برنامه های شبکه جوانان رضوی در ملایر گفت:  یکی از برنامه های  ما با همکاری  در طرح چهارشنبه های امام رضایی است که در این برنامه  هر چهارشنبه خانواده همکاری کننده با پخت غذا و نذری و توزیع  در بین خانواده های نیازمند در طرح چهارشنبه امام رضایی شرکت دارد.

مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر با بیان اینکه تعداد این غذاها متغیر و بسته به  نیت و نذر افراد دارد افزود: شبکه جوانان رضوی ملایر در عید فطر نیز اقدام به  توزیع 40 بسته معیشتی در ملایر و جوکار داشته است.

وی با بیان اینکه  طرح سفره مهربانی نیز از سوی آستان قدس امسال در ماه رمضان اجرا شد گفت: در این طرح  بر اساس شیوه نامه خیرین مبلغ 225 هزار تومان  را به حساب آستان قدس واریز می کردند که آستان قدس نیز مبلغی را به آن افزوده و به صورت کارت هدیه  به حساب افراد نیازمند واریز می شود.

وی  با بیان اینکه آستان قدس همکاری لازم را با آ موزش و پرورش شهرستان طی تفاهم نامه ای اخیرا داشته اشت گفت: این طرح با مشارکت شبکه جوانان رضوی و آسنان  قدس در راستای تهیه لوازم والتحریر و نوشت افزار و تبلت برای دانش آموزان نیازمند بوده است. انتهای پیام/

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور کاروان زیر سایه خورشید شهرستان ملایر دهه کرامت شبکه جوانان رضوی ملایر زیر سایه خورشید امام رضا ع آستان قدس دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: این ویژه برنامه با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مردم  برگزار می‌شود.

جعفر رئیسیان زاده افزود: این مراسم روز دوشنبه دهم اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود و در آن از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد و تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی نیز از مهمانان این مراسم هستند.

وی گفت: مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانه‌های مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی از ویژه برنامه‌های این مراسم است و در پایان، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

رئیسیان زاده گفت: در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که درزمینه  تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی ازهمه کارگران تجلیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد