Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در جریان دیدار با جمعی از خادمان حرم رضوی به مناسبت دهه کرامت با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا مردم از فیوضات حرم ائمه اطهار(ع)، روضه‌ها و مراسم مذهبی دور شده‌اند، اظهار کرد: خانواده‌هایی که مانوس با زیارت اهل بیت(ع)، مجالس روضه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... بودند به شدت کمبود این برنامه‌ها را احساس می‌کنند و دلتنگ زیارت حرم اهل بیت(ع) هستند.

وی افزود: کمرنگ شدن برنامه های مذهبی از یک سو و القائات و شبهه افکنی‌های دشمن از سوی دیگر، روحیه معنوی جامعه را تحت تاثیر قرار داده است که حضور خادمان حرم رضوی می‌تواند آثار معنوی بسیار خوبی در شهرهای مختلف داشته باشد.

امام جمعه یزد گفت: حضور خادمان رضوی در شهرهای مختلف می تواند روحیه دعا، التجا، توجه به اهل بیت(ع)، ولایت پذیری و دشمن شناسی را دوباره در مردم احیا کند.

ناصری با اشاره به حضور خادمان رضوی در بیمارستان‌ها و مساجد و ... اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم خادمان رضوی برنامه های معنوی خود را عمومی‌تر کنند و جمع بیشتری از مردم را زیر پوشش قرار دهند تا ذکر امام رضا(ع) در جامعه فراگیرتر شود.

وی عنوان کرد: معنویت و دعا و التجا باید در جامعه ما تجدید حیات کند و حال و هوای جامعه باید به سمت معنویت برود و خادمان رضوی می‌توانند با حضور خود روح معنویت را در جامعه جاری و ساری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به این‌که یزد دارای ۲۶۰ هزار دانش آموز و ۷۰ هزار دانشجو است، تصریح کرد: تاکنون این جامعه گسترده جوان و نوجوان در بسیاری از برنامه‌ها مورد غفلت قرار گرفته اند که لازم است روی آنها کار شود.

ناصری یزدی تاکید کرد: خادمان رضوی در مدت حضور خود در استان یزد، علاوه بر این‌که تلاش کنند برنامه‌های خود را فراگیرتر کنند، تلاش کنند تا برنامه های آنها تکرار گذشته نباشد و حرکت‌ها و برنامه های جدید اجرا کنند.

امام جمعه یزد یادآور شد: یزدی‌ها ارادت ویژه‌ای به امام رضا(ع) دارند و حضور خادمان رضوی فرصتی برای تجدید عهد و پیمان یزدی‌ها با امام رضا(ع) است.

گفتنی است؛ حضور خادمان رضوی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، آغاز چهاردمین جشنواره زیر سایه خورشید است که امسال با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهرهای مختلف استان یزد و در ۴۴ نقطه شهری و روستایی و محلات برگزار می شود.

در طول دهه کرامت، ۱۷۰ برنامه در قالب جشنواره زیر سایه خورشید برای مناطق مختلف استان یزد پیش بینی شده که به تدریج اجرا می شود.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه یزد استان یزد خبرگزاری فارس خادمیاران رضوی آیت الله محمدرضا ناصری یزدی حضور خادمان رضوی خادمان رضوی امام جمعه یزد استان یزد برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» نیامده رفت!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صبا، جمعه شب، قرار بود که برنامه‌ «هفت» بعد از ماه‌ها تعطیلی، از حوالی ساعت یازده، روی آنتن زنده‌ی شبکه‌ نمایش برود. اتفاقی که با وجود رسیدن عوامل و آماده بودن گروه در استودیوی تازه‌ی برنامه رخ نداد.

بر اساس این خبر، یک مشکل فنی باعث شد تا با وجود تمام تلاش افراد حاضر در استودیو، برنامه امکان پخش پیدا نکند. این در شرایطی بود که شبکه‌ نمایش، با درج متنی، خبر از پخش قریب‌الوقوع برنامه می‌داد. اما زمان گذشت و پس از حل نشدن این مشکلِ فنی، پخش نخستین قسمت این برنامه‌ زنده پس از وقفه‌ کوتاهِ اخیر، به‌هفته‌ آینده موکول شد.

این در حالی است که روابط عمومی برنامه سینمایی «هفت»، ساعاتی پیش از این برنامه زنده اعلام کرده بود که «هفت» با اجرای بهروز افخمی و با دکوری متفاوت از همیشه، از ساعت ۲۳ دیشب جمعه ۷ اردیبهشت‌ پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد و نقد فیلم تمساح خونی با حضور امیر قادری و رضا صدیق، نقد تلماسه۲ با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و پرونده ویژه کمدی ترکیبی با حضور مسعود اطیابی برای این قسمت تدارک دیده شده بود.

هنوز توضیح رسمی درباره توقف پخش «هفت» ارائه نشده و مشخص نیست مشکل فنی این برنامه چیست.

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • «هفت» نیامده رفت!
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد