Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:49:51 GMT

مجلس یازدهم آماده همکاری گسترده با دولت آینده است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۵۷۰۷

مجلس یازدهم آماده همکاری گسترده با دولت آینده است

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی،‌در جمع خبرنگاران با اشاره به این موضوع که انتخابات مهم‌ترین نماد مردم سالاری دینی در کشور و محل خنثی سازی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است، گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم عزیز ایران در انتخابات همواره تاثیر به سزایی در ناامید کردن دشمنان کشور و سست کردن اراده و انگیزه آنها در اجرای نقشه‌های شوم خود در تضعیف کشور و ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت و نامشروع نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور مردم در انتخابات طرح های برهم زدن امنیت کشور خنثی شده است

وی افزود بسیاری از طرح‌ها و راهبرد غربی‌ها در مقابله با ایران، پس از انتخابات و حضور پر رنگ مردم تغییر کرده است. طرح‌ها و راهبردهایی که به دنبال برهم زدن امنیت کشور، تقویت قومیت‌گرایی و ایجاد اختلافات شدید داخلی و حتی جنگ داخلی بوده‌اند، همواره پس از انتخابات و حضور مردم و نشان دادن همبستگی و اتحاد درون کشور، کنار گذاشته شده‌اند زیرا انگیزه و اراده دشمنان کشور برای اجرای آن از بین رفته است.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یقینا انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نیز بسیاری از این نوع نقشه‌های از پیش طراحی شده را که حتی ممکن است دستگاه‌ها اطلاعاتی و امنیتی کشور نیز از آنها بی اطلاع باشند را خنثی کرده است و این موضوع به خوبی اهمیت انتخابات و حضور پرشور مردم را در آن نشان می‌دهد.

نگاهداری بیان کرد: در سال‌های اخیر مردم کشور ما از جهات مختلف تحت فشار قرار داشتند. تحریم‌ها ضد انسانی، سوء مدیریت‌های داخلی که فشار تحریم‌ها را دو چندان می ساخت و در یک سال و نیم اخیر شیوع ویروس کرونا، باعث شده بود فشار اقتصادی و معیشتی بالایی به اقشار مختلف مردم و به خصوص اقشار کم درآمد وارد شود.

توطئه تحریم انتخابات شکست خورد

وی افزود: دشمنان کشور با امید بستن به این شرایط، از ماه‌ها قبل، تحریم انتخابات و عدم حضور مردم در انتخابات را به صورت گسترده در رسانه‌های خود تبلیغ می‌کردند. از طرف دیگر و با ابراز تاسف برخی شخصیت‌های سیاسی داخلی نیز در هفته‌های گذشته با دشمنان خارجی هم‌صدا شدند و تحریم انتخابات را تبلیغ کردند. اما علیرغم همه این تحریم‌ها، بار دیگر مردم ایران آگاهی و آینده‌نگری خود را به روشنی نشان دادند و حضوری شکوه آفرین در انتخابات را به نمایش گذاشتند. صمیمانه باید از آنها تشکر و قدردانی کرد و باید قدر و منزلت این مردم عزیز را دانست و برای خدمت به آنها روز را از شب و شب را از روز تشخیص نداد.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط فعلی کشور و مسیر سخت و دشوار دولت آینده، گفت: صاحب‌نظران، مسئولان و نامزدهای انتخابات حتما از شرایط سختی که کشور با آن روبه ‌رو است و چالش‌ها مختلفی که در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وجود دارد آگاه‌ بوده‌اند و با این آگاهی وارد میدان انتخابات شدند.

نگاهداری تاکید کرد: حقیقتا این نامزدی اگر برای کسب رضای الهی بوده است، جهادی بزرگ و از خودگذشتگی بالایی است و رئیس جمهور منتخب امروز بار سنگینی را بر دوش دارد. بنده به نوبه خودم به رئیس جمهور منتخب تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در تحقق وعده‌ها و خدمت به مردم و بهبود شرایط کشور موفق باشند.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم آماده همکاری گسترده با دولت آینده است اظهار داشت: به نظر بنده همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و همه صاحب‌نظران و متخصصان باید دولت آینده را در ایجاد تحول در کشور و تغییر شرایط کمک کنند و از امروز فضای رقابت، به فضای همراهی و کمک تبدیل شود زیرا که اگر دولت و رئیس جمهور منتخب مردم در چهار سال آینده موفق عمل کند، این موفقیت در نظر مردم، موفقیت کل نظام و مسئولان کشورخواهد بود و اگر ناموفق باشد، همه مسئولان کشور و نظام مورد سوال و انتقاد قرار خواهند گرفت.

کد خبر 5240037

منبع: مهر

کلیدواژه: بابک نگاهداری جمهوری اسلامی ایران مجلس یازدهم مردم سالاری دینی ایران هیئت دولت انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی ستاد انتخابات کشور شورای نگهبان جشن انتخابات انتخابات ریاست جمهوری وزارت کشور ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی علیرضا زاکانی محمد باقر قالیباف محمدجواد ظریف عباسعلی کدخدایی دولت آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • آماده همکاری گسترده با طالبان هستیم