Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال برنامه ریزی‌های انجام شده و با تلاش دو هزار نیروی متخصص شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، انتخابات 1400 بدون بروز اختلال یا حادثه در حوزه برق، برگزار شد.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، پس از چهار ماه برنامه‌ریزی، با تلاش میدانی دو هزار نیروی متخصص شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در زمان برگزاری انتخابات، 28 خردادماه بدون بروز هرگونه اختلال یا حادثه در حوزه برق، سپری و برگ زرین دیگری در مشارکت، برنامه‌ریزی و اجرای موفق مانورهای حوزه برق همزمان با رویدادهای پراهمیت سیاسی و اجتماعی در کارنامه برق پایتخت ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین صبوری مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر افزود: باتوجه به وجود بستر الکترونیک در روند برگزاری انتخابات خرداد 1400، تامین مستمر برق موردنیاز شعب رای گیری و جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی از اهمیت دوچندان برخوردار بود.

وی اضافه کرد: در همین راستا پس از چهار ماه برنامه‌ریزی دقیق، روز 28 خردادماه، 1500 نیروی عملیاتی و 500 نیروی پشتیبان و ارزیاب این شرکت که از 48 ساعت قبل در آماده باش قرار گرفته بودند وارد میدان شده و به شایستگی کنترل بار شبکه توزیع برق و حراست از تاسیسات و شبکه‌های برق‌رسانی را بر عهده گرفتند.

وی افزود: علاوه بر حفاظت فیزیکی تاسیسات شبکه با استفاده از 160 تن از نیروهای حراست و همچنین همراهی نیروهای بسیجی و بهره‌برداری شرکت، رصد لحظه‌ای، کنترل و توزیع دقیق منحنی بار و جلوگیری از قطعی برق علیرغم افزایش دما، نظارت بر شرایط و ایمنی انشعابات مراکز رای گیری و تامین امنیت شهروندان در برابر خطرات برق گرفتگی، اختصاص خودروهای چندمنظوره در مجاورت شعب رای گیری، تامین روشنایی معابر منتهی به حوزه‌های اخذ رای به شکل ویژه، پیش‌بینی و استفاده از مولدهای قابل حمل برای استفاده در شرایط اضطراری، اموزش مسئولین شعب در نحوه دریافت خدمات برق و توزیع بروشورهای آموزشی، تخصیص خط تلفن ویژه حوادث انتخاباتی، استفاده از پست‌های سیار برق در سراسر تهران، هماهنگی موثر با سایر ادارات و نیروی انتظامی و حضور نمایندگان شرکت در دستگاه‌های اجرایی حساس، استقرار بیش از 450 گروه ویژه عملیاتی در شعب و مراکز رای گیری، برنامه ریزی ویژه به‌منظور حفاظت از شبکه برق در برابر حملات سایبری، تشکیل کشیک‌های ویژه و گروه‌های ارزیاب، کارکنان این شرکت به شایسته ترین شکل، برق مورد نیاز پایگاه‌‍های خبری و رسانه‌ای ثابت و سیار را نیز به منظور پوشش خبری این رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی تامین کردند.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) حسین صبوری شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران حسین صبوری شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ وزارت نیرو آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو برنامه ریزی حوزه برق رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان