Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@05:03:42 GMT

توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۶۵۰۳

توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سپیدان گفت: در این رزمایش با کمک خیران، ادارات و نهاد‌های شهر سپیدان یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در قالب (کرامت احمدی) به ارزش ۴۸۰ میلیون تومان تهیه و میان خانواده های نیازمند در سپیدان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: بسته های معیشتی شامل، برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، سویا، لوبیا، نخود، شکر، لپه، خرما و دیگر اقلام ضروری است.

جعفری، تصریح کرد: ارزش ریالی هر بسته معیشتی مبلغ ۴۰۰ هزار تومان است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سپیدان، ادامه داد: ۱۰ سری جهیزیه شامل یخچال، تلوزیون، لباسشویی، اجاق گاز و یک تخته فرش ۱۲ متری به زوج‌های کم برخوردار شهرستان اهدا شد.

او، افزود: ارزش هر سری جهیزیه  سیصد میلیون ریال بود که سه میلیارد ریال برای تهیه آن‌ها هزینه شده است.

جعفری، اضافه کرد: از ابتدای رزمایش بزرگ کمک مومنانه تاکنون ۳۱ هزار بسته معیشتی در شهرستان سپیدان تهیه و طبق بانک اطلاعاتی بین نیازمندان، آسیب دیده گان از کرونا و خانوده‌های کم برخوردار توزیع شده است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران بسته معیشتی بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۶ هزار و ۳۵۴ صندوق در ۵ شهرستان حوزه انتخابیه تهران

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اله‌یاری، عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص توزیع صندوق‌های رأی الکترونیک برای برگزاری دور دوم انتخابات در استان تهران گفت: با توجه به تعداد آرای اخذ شده در برگزاری دور اول انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در شعب با اخذ زیر ۲۰۰ رأی سه صندوق، بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ رأی چهار صندوق، ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ رأی پنج صندوق و بالای هزار رأی شش صندوق پیش بینی شده است.

اله یاری عنوان کرد: در یک پادگان واقع در لواسانات شمیرانات که دو هزار رأی اخذ شده بود هفت صندوق مستقر خواهد شد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات استانداری تهران بیان کرد: مجموعاً ۱۶ هزار و ۳۵۴ صندوق بین فرمانداری‌های حوزه انتخابیه تهران توزیع شده که ۱۲ هزار و ۶۴۴ صندوق برای تهران، یک هزار و ۴۳۱ صندوق برای ری، ۶۹۱ صندوق در پردیس، ۸۱۶ صندوق برای اسلامشهر و ۷۷۲ نیز به شمیرانات تحویل شده است.

کد خبر 6100864

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان، مدیران و معاونان نمونه سپیدان
  • توزیع ۱۶ هزار و ۳۵۴ صندوق در ۵ شهرستان حوزه انتخابیه تهران
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • توزیع 725 تن کود کشاورزی در ساری
  • ۵۰ برنامه فرهنگی، امدادی و آموزشی در دشتی اجرا می شود
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران