Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با حمایت از سرمایه‌گذاران در قالب بسته‌های تشویقی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها سعی داریم تا ۷۵ واحد تولیدی نیمه‌تمام را هر چه سریع‌تر راه‌اندازی و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی یکی از این واحدها را کارخانه تولید اسباب‌بازی با برند خاص با هدف تأمین نیاز داخلی و صادرات اعلام کرد و گفت: شرکت تولیدی در این زمینه تلاش می‌کند تا با شکستن تحریم‌ها و جلوگیری از واردات بی‌رویه اسباب‌بازی‌های چینی که ۹۰ درصد بازار را فرا گرفته، به نوعی به کیفی‌سازی این محصول پرداخته و در کنار تأمین نیاز داخلی برای بازارهای همسایه نیز مشتریانی را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: کارآفرینان حاضر در این مجموعه تولیدی با دانش فنی و خرید تجهیزات مورد نیاز و دستگاه‌های جدید سعی می‌کنند تا انواع اسباب‌بازی‌ها را اعم از ماشین‌های کنترلی و سایر اسباب‌بازی‌ها تولید و روانه بازار مصرف کنند.

صادقی هدف‌گذاری این مجموعه تولیدی را ۱۳۰ قلم اسباب‌بازی با کیفیت اعلام کرد و افزود: ۶۵ قلم از این اسباب‌بازی‌های تولیدی با هدف صادرات بسته‌بندی و به صورت استاندارد راهی بازارهای خارجی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: قرار است فاز دوم این کارخانه تا پایان امسال راه‌اندازی شود تا ظرفیت اشتغال این مجموعه که در حال حاضر ۶۵ نفر است به بیش از ۲۰۰ نفر ارتقا یابد.

صادقی به رضایتمندی مجموعه پرسنلی و کارگری این مجموعه در پرداخت حقوق و مزایا اشاره کرد و ادامه داد: اکثر واحدهای تولیدی در سطح استان حمایت همه‌جانبه را از نیروی انسانی متخصص و ماهر انجام می‌دهند که این خود ظرفیت خوبی در تقویت نظام اقتصادی و تولیدی است.

وی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بسته حمایتی و تشویقی را برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته که این بسته‌ها شامل پرداخت تسهیلات کم بهره، واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با زیرساخت‌های مناسب و صدور مجوز در کمتر از نیم روز است که این خود می‌تواند مشوقی برای حضور سرمایه‌گذاران و کارآفرینان باشد.

کد خبر 5239603

منبع: مهر

کلیدواژه: صادرات کالا سازمان صنعت معدن و تجارت اردبیل رامین صادقی اسباب بازی ایرانی تولید ملی اشتغال انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها کرمانشاه شورای شهر انتخابات رای گیری گرگان سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا نتایج شمارش آرا بوشهر انتخابات ریاست جمهوری اسباب بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو

هاشم علایی گفت: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد صادراتی کشور محسوب می‌شود که نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای بازدید از آن حضور دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا تولیدکنندگان ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید و توسعه بازارهای صادراتی موجود اقدام کنند.

به گفته او، در نمایشگاه ایران اکسپو از حضور و بازدید ۱۲ واحد تولیدی استان حمایت مالی شده که با این نوع حمایت‌ها تلاش می‌کنیم ضمن کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان ، زمینه‌های شناسایی ، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنها نیز فراهم شود.

علایی گفت: پارسال از حضور ۱۷۹ واحد تولیدی در نمایشگاه‌ها حمایت مالی شد که ۳۸ مورد از آن مربوط به نمایشگاه‌های خارجی بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو