Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی فوتسال می گوید هدف اصلی ما حضور قدرتمند در جام جهانی لیتوانی است و در این راه تمام تلاش مان را انجام خواهیم داد.

علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در حضور عزیزی خادم و مهرداد سراجی درباره شرایط تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی اصغر حسن زاده در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتسال گفت:

حضور رئیس فدراسیون و مسئولین در کنار بچه ها باعث خوشحالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آغاز فعالیت فدراسیون جدید در این سه ماه که گذشت این حمایت را از نزدیک مشاهده کردیم. امیدوارم در این چند ماه باقی مانده حمایت ها ادامه دار باشد. بی شک برای موفقیت نیاز به تدارکات ویژه و حمایت مداوم داریم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال اضافه کرد:

همانطور که مهرداد سراجی، رئیس کمیته فوتسال به ما گفت نگاه مان فقط به داخل زمین است و نگاه خارج از زمین را برعهده مسئولین فدراسیون گذاشتیم. هدف اصلی ما حضور در جام جهانی لیتوانی است و در این راه تمام تلاش مان را انجام خواهیم داد. واقعیت امر این است که انتظارات از تیم ملی فوتسال بالاست. در این مدت باید تمرکزمان را بیشتر کنیم. امیداورم به لطف خدا و دعای خیر مردم بتوانیم در لیتوانی سکو کسب کنیم.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس میان عزیزی خادم و دراگان اسکوچیچ در منامه چه گذشت؟ راز دلخوری رییس فدراسیون از سرمربی تیم ملی پیشروی فرهاد مجیدی تا پشت در اتاق وزیر ورزش / پشت پرده افشاگری تازه سرمربی استقلال پیشنهاد 30 میلیارد تومانی باشگاه لیگ برتری به علی کریمی به کلاس درس یورو خوش آمدید؛ چرا اسپانیا با مالکیت 82 درصدی گل نزد؟ با رهبر جدید رئال مادرید آشنا شوید؛ ورود به دوران پسا راموس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کاپیتان تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!

به گزارش همشهری آنلاین، یکی از پیشکسوتانی که روز جمعه در تمرین استقلال حضور یافته بود، حمید بابازاده دروازه‌بان سابق آبی‌ها بود. بابازاده که سال‌ها به عنوان مربی گلرها در استقلال فعالیت می‌کرد با اعضای استقلال و به خصوص سید حسینی گلر این تیم خوش و بش گرمی داشت.

سید حسین حسینی که دوازدهمین فصل حضور در استقلال را سپری می‌کند همراه با بابازاده عکسی را به یادگار گرفت و ساعتی قبل این تصویر را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.
کاپیتان آبی پوشان خطاب به بابازاده در اینستاگرامش نوشت: “حمید خان عزیز دیدن شما بعد از چند سال باعث افتخار بود همیشه مدیون شما هستم”.

کاپیتان استقلال با قلب آبی رنگ در پایان متن خود اراداتش به حمید بابازاده را نشان داد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 849059 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات