Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه شورای عالی نقشه‌برداری کشور مقرر شد اعتبارات «طرح جامع تولید و بازنگری نقشه‌های بزرگ مقیاس شهری و نقشه‌های پوششی کشور»، در یک بازه زمانی حداکثر چهارساله توسط سازمان برنامه و بودجه کشور پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در جلسه شورای عالی نقشه‌برداری کشور مقرر شد اعتبارات «طرح جامع تولید و بازنگری نقشه‌های بزرگ مقیاس شهری و نقشه‌های پوششی کشور»، در یک بازه زمانی حداکثر چهارساله توسط سازمان برنامه و بودجه کشور پیش‌بینی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه دو موضوع اصلاح آیین نامه وظایف شورای عالی نقشه برداری و تصحیح و بازنگری طرح جامع تهیه و بازنگری نقشه‌های بزرگ مقیاس شهرها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در این مراسم گفت: پیشنهاد می‌کنم اصلاحات این آیین نامه را بر اساس سیاق و روشی که در هیات وزیران نسبت به پیشنویس‌ها اعمال می‌شود، انجام بدهیم. نظرات و پیشنهادات اعضاء را نسبت به بند بند آیین نامه خواهیم پرسید و پس از آن با رای اعضای جلسه نسبت به تصویب آن اقدام کنیم.

در ادامه جلسه طرح جامع تهیه و بازنگری نقشه‌های بزرگ مقیاس شهرها که موضوع ماده ۲۴ ضوابط فنی اجرایی توسعه دولت الکترونیک بود مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این جلسه پیشنهاد شد اعتبارات «طرح جامع تولید و بازنگری نقشه‌های بزرگ مقیاس شهری و نقشه‌های پوششی کشور»، در یک بازه زمانی حداکثر چهارساله توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و در یک ردیف اعتباری زیرمجموعه اعتبارات سازمان نقشه برداری کشور در نظر گرفته شود تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و مشارکت تمامی دستگاه‌های مرتبط، اقدام شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمد باقر نوبخت محمدباقر نوبخت نوبخت سازمان برنامه و بودجه کشور نقشه برداری طرح جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد

حجت‌الاسلام سید محمدحسین راجی در توییتر نوشت: سازمان سیا در سندی دستورالعملی را برای خرابکاری در کشورهای دشمن به نفوذی‌های خود داده که یک بند آن این است که تا می‌توانید اعصاب مردم را بهم بریزید...

توییتر محمدحسین راجی

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی