Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مهدی حافظیان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) با بیان اینکه در این ایام علی رغم بیماری کرونا با برنامه‌ریزی درست و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های خوبی را در دستور کار قرار دادیم، اظهار داشت: برنامه‌های جامع و تأثیرگذاری را در این ایام داشتیم که منجر به افزایش نشاط اجتماعی در بقاع شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شب پنجم ذی القعده ویژه برنامه‌ای با حضور خادمان رضوی در امامزاده بی بی زینب روستای یزددل برگزار شد، ابراز داشت: استقبال از این مراسم بسیار خوب بود و نشاط معنوی ویژه‌ای را به همراه داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: همچنین گروه صراط برنامه همخوانی و تواشیح را در این مراسم اجرا کردند.

وی با بیان اینکه شب گذشته نیز دو مراسم در آستان مقدس بی بی سکینه و امامزاده هادی و زینب خاتون بیدگل نیز با حضور خادمان رضوی برگزار شد، ادامه داد: گروه‌های همخوانی و تواشیح هدی و صراط در این دو مراسم همخوانی داشتند و مردم نیز با حضور در این مراسم‌ها دهه کرامت را گرامی داشتند.

حافظیان با بیان اینکه مراسم ویژه میلاد امام رضا (ع) نیز در امامزادگان شاخص شهرستان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: این برنامه‌ها ویژه‌تر در امامزاده هاشم (ع)، امامزاده هلال و امامزاده قاسم (ع) برگزار می‌شود و در دیگر امامزادگان با دارای فضای روباز هم این برنامه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مجموع در دهه کرامت از ۸۰ خادم نمونه در شهرستان آران و بیدگل تجلیل می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل ابراز داشت: همچنین نماهنگ در مدح امام رضا (ع) در امامزاده بی بی زینب (س) تولید و در این روز از شبکه سیما پخش خواهد شد.

کد خبر 5240251

منبع: مهر

کلیدواژه: آران و بیدگل اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات رای گیری گرگان سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا ایلام نتایج شمارش آرا بوشهر شهرستان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر