Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:54:41 GMT

مجید برزگر در «برخط فرضی» از فیلم کوتاه می گوید

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۸۳۴۶

مجید برزگر در «برخط فرضی» از فیلم کوتاه می گوید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهلمین گفتگوی زنده انجمن سینمای جوانان ایران پیرامون فیلم کوتاه ساعت ۲۱ شامگاه چهارشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۰ از طریق صفحه معاونت آموزش انجمن به ‌آدرس amoozsh.iycs@ برگزار خواهد شد.

عنوان نشست تخصصی این هفته «کارگردانی/ آسیب‌شناسی یک اپیدمی» است که با حضور مجید برزگر و اجرای عطا مجابی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«برخط فرضی» هر هفته ساعت ۲۱ از طریق صفحه اینستاگرام انجمن برگزار می‌شود.

در فصل جدید «برخط فرضی»، هر ماه یک مجری-‌کارشناس موضوع واحدی را با حضور کارشناسان سینمایی مورد بررسی قرار می دهد و این برنامه چهارشنبه‌ هر هفته از ساعت ۲۱ میزبان یک کارشناس مهمان خواهد بود.

بر این اساس، در دومین مجموعه آموزشی از سری جدید «برخط فرضی»، عطا مجابی به عنوان مجری-‌کارشناس، موضوع «کارگردانی فیلم کوتاه» را طی ۵ هفته با ۵ مهمان این برنامه مورد واکاوی قرار خواهد داد.

تاکنون ۳۹ نشست تخصصی با عنوان «برخط فرضی» در حوزه‌های گوناگون مرتبط با فیلم کوتاه با حضور اساتید برجسته ایرانی و خارجی برگزار شده و ویدیوی نشست‌های قبلی در صفحه یاد شده در دسترس علاقه‌مندان است.

کد خبر 5240254 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید برزگر انجمن فیلم کوتاه ایران فیلم کوتاه انتخابات 1400 تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان جشنواره فیلم کن فیلم کوتاه شبکه پنج سیما انیمیشن ویروس کرونا رادیو سلامت خندوانه برنامه تلویزیونی هنرمندان تئاتر موسیقی ایرانی رادیو فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قناعت شامگاه سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان گفت: چهار مدرسه صدرا با ۸۵ کادر آموزشی و ۳۰۰ دانش آموز توسط این اداره کل در نقاط مختلف استان با همکاری آموزش و پرورش ایجاد شده است که در هفته معلم با حضور در این مدارس از معلمان آنها تجلیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تفسیر سوره نور از هفته معلم در مدیریت آموزش و پرورش بیرجند آغاز می شود، افزود: گروهی از دانش آموز به عنوان خبرنگار در قرارگاه نوجوانی روایت پیشرفت با تبلیغات اسلامی استان همکاری دارند که ۱۲۰ نفر از آنها در پنج اردیبهشت روز شکست آمریکا در صحرای طبس، به این شهر برای تولید محتوا اعزام شدند.

قناعت خاطر نشان کرد: تولید محتوا برای مبلغان، اعزام هشت گروه تبلیغی، برگزاری جشن در مدارس، برپایی همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع) از جمله بدنامه های هفته معلم است که توسط تبلیغات اسلامی استان در هفته معلم اجرا خواهد شد.

به گفته وی نشستی با حضور نمایندگان تعدادی از دستگاه ها ی اجرایی استان برای ایجاد هماهنگی برای برگزاری برنامه های در مناسبت مختلف ها در پارک توحید برگزار شد که در این راستا جشنواره فرهنگی و هنری دختر ایران را در پارک توحید برگزار خواهیم کرد.

معاون تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: در صورت امکان ماننددور اول انتخابات از صندوق های سیار به شکل ویژه برای حضور سالمندان در انتخابات استفاده شود.

کد خبر 6093697

دیگر خبرها

  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان