Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمجویی از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر با دستگیری خرده فروشان، قاچاقچیان و کشف بیش از ۱۲ کیلوگرم انواع مواد در جهرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جهرم، «خسرو رزمجویی»، امروز (یکشنبه 30 خرداد) در جمع خبرنگاران از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در جهرم خبر داد و گفت: این طرح در 30 روز اخير با شناسایی و دستگیری عوامل فروش، قاچاقچیان و معتادان در این شهرستان به مرحله اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی جهرم هدف از اجرای این طرح را ارتقاء امنيت، پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی عنوان کرد و افزود: همچنین ايجاد امنيت پايدار و حس آرامش برای شهروندان از دیگر اهداف اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در جهرم بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان جهرم با هدايت و محوريت پليس مبارزه با مواد مخدر اقدام به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان کردند، عنوان کرد: این طرح در چندين مرحله به اجرا در آمده است.

 

رزمجویی با اشاره به اینکه نتيجه اجرای اين طرح‌، دستگيری 6 خرده فروش، 2 قاچاقچی و کشف 9 كيلو و 128گرم ترياک بوده است، تصریح کرد: همچنین در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر، 2 كيلو و 500 گرم هروئين، يک كيلو حشيش کشف، تعداد 10 معتاد جمع آوری و سه دستگاه خودرو متعلق به سوداگران مرگ توقیف شده است.

 

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اينکه گرايش به مواد مخدر زمينه ساز بسياری از جرائم در جامعه است، از خانواده ها خواست با ايجاد محيطی صميمانه، امن، عاطفی و دوستانه در خانواده فرزندان خود را از گرايش به آسيب های اجتماعی دور نگه دارند.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهرم نیروی انتظامی فارس مبارزه با مواد مخدر کشف مواد مخدر اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: بخش‌هایی از اراضی بایر و فضا‌های بی دفاع شهری در ناحیه سه این منطقه به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و انواع آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده بود که برای جلوگیری از گسترش این مکان‌ها ضمن شناسایی نقاط آلوده، این مکان‌ها تسطیح و پاکسازی شد.

حسین اخگر پور افزود: با اجرای این عملیات، ۱۴ هکتار از اراضی منطقه ۱۹ در محدوده کوره‌های آجرپزی پاکسازی شد.

به گفته این مسئول ، در محل‌های پاکسازی و تسطیح شده، گشت زنی مستمر انجام می‌شود تا از تبدیل دوباره این محل‌ها به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و انواع آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه