Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@05:31:48 GMT

کفپوش ترمووود چیست (+قیمت کفپوش ترمووود)

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۸۸۱۸

کفپوش ترمووود چیست (+قیمت کفپوش ترمووود)

ایا دوست دارید زمانی که در روف گاردن یا بالکن ساختمان و ویلا شخصی قدم برمی‌دارید احساس راحتی و آرامش کنید؟

فضای باز مانند روف گاردن، حیاط، تراس، بالکن و فضاهای دیگر مانند دکوراسیون داخلی نیازمند کفپوش مناسب و مقاوم است تا بتواند آسایش و راحتی را فراهم کند.

کفپوش فضای باز مانند فضای داخلی انواع مختلفی دارد که یکی از محبوب‌ترین و بهترین نوع کفپوش برای فضای باز، کفپوش ترمووود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کفپوش علاوه بر فضای باز در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف با کاربری‌های متنوع نیز قابل استفاده است و مقاومت نسبتا بالایی در عین زیبایی دارد.

اگر به دنبال کفپوشی مناسب و مقاوم در عین حال زیبا و شیک برای فضاهای مختلف هستید ما در این مقاله از دنیزوود به معرفی "کفپوش ترمووود" پرداخته‌ایم.

اگر می‌خواهید با کفپوش ترمووود آشنا شوید؛ تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

کفپوش ترمووود چیست ؟

کفپوش چه در فضای خارجی چه در فضای داخلی بخشی از فضاست که دائما در معرض انواع آلودگی است به همین خاطر باید با مصالحی پوشش داده شود که علاوه بر قیمت مناسب قابلیت شستشو به همراه استقامت و مقاومت بالا داشته باشد. یکی از مصالحی که می‌تواند بهترین انتخاب برای هر فضایی با هر کاربری (روف گاردن، بالکن، فضای اداری و موارد دیگر) باشد، کفپوش ترمووود است.

کفپوش ترمووود یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین کفپوش‌ها برای فضای باز خارجی و داخلی است. در این مصالح زیبا و مقاوم از چوبی استفاده می‌شود که در دمای بسیار بالا به همراه بخار آب و گردش هوا در داخل چوب باعث خروج باکتری‌های موجود در چوب می‌شوند و با کاهش رطوبت چوب در اثر گرما، چوب ترموود در برابر عوامل محیطی و اشعه UV خورشید مقاوم می‌شود. 

کفپوش چوب ترمووود از آنجایی که از چوب ساخته می‌شود حس صمیمت و گرما را به فضا هدیه می‌دهد و به گونه‌ای فضا را به طبیعت نزدیک می‌کند و همین موضوع عاملی برای ایجاد حس نشاط و آرامش در فضا است.

اجرای و نصب کفپوش ترمووود توسط شرکت دنیزوود برای کفسازی روف گاردن شیک و لاکچری

ویژگی کفپوش چوب ترمووود کفپوش چوب ترمووود همانطور که از اسمش مشخص است از چوب ساخته می‌شود و از هر گونه مواد شیمیایی به دور است. این کفپوش زیبا و مقاوم قابلیت بازسازی و نصب مجدد را دارد. این کفپوش برخلاف کفپوش‌های دیگر نگهداری آسانی دارد و با آب به آسانی تمیز می‌شود. یکی از مقاوم‌ترین کفپوش‌ها برای فضاهای باز مانند روف گاردن است. کفپوش ترمووود قابلیت رنگ‌آمیزی دارد. کفپوش ترمووود در برابر هر گونه ضربه، خط و خش مقاوم است و آسیب نمی‌بیند. نحوه نصب کفپوش چوب ترمووود به نسبت دیگر کفپوش‌ها ساده و آسان است. این کفپوش عایق خوبی در برابر شرایط جوی مختلف (گرما و سرما) است. کفپوش های ترمووود عایق مناسبی برای گرما و سرما خواهند بود.

 

نصب کفپوش ترمووود

اجرا و نصب کفپوش ترمووود  به سه روش زیر با توجه به محل نصب، نوع قطعات و هزینه انجام می‌شود:

اجرا و نصب کفپوش ترمووودبا زیرسازی و پیچ نمایان اجرا و نصب کفپوش ترمووودبا زیرسازی و اتصالات غیرنمایان اجرا و نصب کفپوش ترمووودبدون زیرسازی، با اتصالات قفلی زیری پلاستیکی

جالب است بدانید: نصب کفپوش ترمووود با زیرسازی در سه مرحله زیرسازی، نصب قطعات ترمووود و رنگ آمیزی انجام می شود و در نصب کفپوش ترمووود بدون زیرسازی اغلب روی کفسازی‌های دیگر مانند موزاییک، سرامیک و غیره انجام می‌شود پس نیازی به زیرسازی نیست. در واقع زیری پلاستیکی قطعات به عنوان زیرسازی عمل می‌کند.

اجرای و نصب کفپوش ترمووود توسط شرکت دنیزوود برای کفسازی روف گاردن شیک و لاکچری

 

قیمت کفپوش ترمووود

کفپوش ترمووود دنیزوود بهترین انتخاب برای انواع فضاهایی چون روف گاردن، تراس گاردن، محوطه سازی، اطراف استخر و جکوزی، تراس، بالکن و دیگر فضاها است که قیمت نهایی آن با توجه به متراژ کفپوش استفاده شده در فضا محاسبه می‌شود. شما می‌توانید با مشاوره گرفتن از کارشناسان دنیزوود برای فضای مدنظرتان قیمت نهایی را دریافت کنید.

اجرای و نصب کفپوش ترمووود توسط شرکت دنیزوود برای کفسازی روف گاردن شیک و لاکچری

 

سخن پایانی

در این مقاله با کفپوش ترمووود آشنا شدید. اگر به دنبال کفپوش مناسب، مقاوم و زیبا برای دکوراسیون داخلی و خارجی هستید کفپوش ترمووود بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای شماست. شما می‌توانید با اعتماد به دنیزوود محوطه سازی زیبایی با استفاده از کفپوش ترمووود برای ساختمان یا ویلای خود داشته باشید.

شرکت دنیزوود با چندین سال سابقه در امر دکوراسیون داخلی و خارجی، عرضه‌کننده مستقیم چوب نما، پروفیل‌های ترمووود فنلاند و چوب پلاست، طراح و مجری تخصصی نمای ساختمان، روف گاردن، المان‌ها، سازه‌های چوبی (آلاچیق و پرگولا)، فضاسازی و زیباسازی محیط اطرافتان است.

www.denizwood.com

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دکوراسیون داخلی روف گاردن کفپوش ها فضای باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر کیوان الوندی در دیدار با کارکنان خدمات و فضای سبز، با اشاره به زحمات و تلاش های کارگران گفت: جایگاه و اهمیت این قشر بر کسی پوشیده نیست و همواره تلاش کارگران زمینه ساز فعالیت های بیشتر است.

مدیر کل صدا و سیمای استان نظم را دیگر مولفه اصلی در صدا و سیما دانست و از کارکنان واحدهای خدماتی خواست نقش نظم و زیبا سازی فضای سبز و اداری را در برنامه‌های کاری روزانه مد نظر قرار دهند.

دیگر خبرها

  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • باید فضای رسانه را به سمت بهره‌وری سوق داد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران