Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@20:55:50 GMT

پیام تبریک نخست وزیر هند به رئیس جمهور منتخب ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۹۰۸۰

نخست وزیر هند انتخاب حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  "نارندرا مودی" نخست وزیر هند در فضای مجازی با تبریک به انتخاب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران نوشت: «من مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستم تا روابط گرم بین هند و ایران را تقویت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخاباتی که جمعه گذشته در سراسر کشور برگزار شد موفق به کسب بیش از ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار رأی (۶۲ درصد آرای ماخوذه) شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران از سوی مردم انتخاب شد.   برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری ، نخست وزیر هند ، انتخابات ، حجت‌الاسلام رئیسی ، رئیس جمهور منتخب

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری نخست وزیر هند انتخابات حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور منتخب نخست وزیر هند حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم