Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار ری گفت: صحت انتخابات شوراها در شهرها و روستاهای شهرستان ری پس از طی مراحل قانونی اعلام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ری ، حسین توکلی کجانی عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم شهرستان ری در عرصه انتخابات اظهار داشت: تحقق مشارکت پرشور مردم در انتخابات علی رغم همه توطئه‌ها، جوسازی‌ها و شرایط بیماری کرونا نشان داد ملت غیور ایران برای سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند و این‌بار نیز با تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با وحدت و انسجام حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وقوع تخلفاتی درجذب آراء توسط برخی کاندیدا افزود: آگهی نتایج شمارش آراء نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامى در شهرستان ری بر اساس صورت جلسات شعبات اخذ رأی منتشر شده و صحت انتخابات در شهرها و روستاها پس از طی مراحل قانونی اعلام خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: نامزدهایی که به نتایج شمارش آراء اعتراض دارند می‌بایست طبق قانون شکایت کرده و مستندات خود را رسماً به فرمانداری تحویل دهند تا در هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ری مورد رسیدگی قرار گیرد.

نتایج قطعی انتخابات شوراهای شهر در مراکز استان‌ها + جدولمشکلات شهرستان‌های گیلان به برگزیدگان شوراها ارائه می‌شودنتایج انتخابات شوراهای اسلامی مرکز شهرستان‌های استان‌ بوشهر + اسامی

توکلی تصریح کرد: رعایت قانون و احقاق حق نامزدهای انتخابات در شهرستان ری به‌عنوان اولویت قرار دارد که ضمن پیگیری گزارشات دستگاه‌های نظارتی و شکایات مربوطه، با ارائه مستندات مُتقن تصمیمات لازم در هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ری اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد انتخابات شوراهای شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد در شهرستان قائمشهر موجب مرگ کودک ۷ ساله شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار داشت: حادثه غم انگیز در منزل مسکونی در  شهرستان قائمشهر رخ داد و پسر 7 ساله  خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد سقوط کمد باعث مرگ وی شد.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر فرزندان خردسال در خانه دارند تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانند و وسایلی مانند اسباب‌ بازی‌ها و خوراکی ‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه ‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنند.

عباسی ادامه داد: اقلام سنگین ‌تر را بهتر است در قفسه‌ها و کشوهای پایین ‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شوراهای شهر/حزب مخالف خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد