Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام شجاعی نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران ۴۲ سال است که با همه سختی‌ها و دشمنی‌ها  محکم و مقاوم در برابر دشمنان ایستاده‌اند و این قدرت مردم به برکت اتکا به قدرت خداوند است.

او با بیان اینکه هرچه دشمنان فشار بیشتری به مردم ایران وارد می‌کنند ناامیدتر می‌شوند، افزود: مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات، یکی از ارکان لازم برای پشتیبانی از انقلاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام شجاعی با بیان اینکه برای اینکه ارزش پیروزی مردم در انتخابات برای ما روشن شود، باید بدانیم دشمنان سال‌های سال بود که برای چنین روزی برنامه‌ریزی می‌کردند تا مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، ادامه داد: پیش‌بینی دشمنان از رصد میدانی داخل کشور و برآوردها، مشارکت ۲۰ درصدی به عنوان اولین اتفاق برنامه‌ریزی شده بود تا با مشارکت کم، مشروعیت نظام را زیر سئوال برده و طرح‌های پیچیده خود در داخل کشور را اجرا کنند که این مشارکت ۵۰ درصدی همه توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

او با اضافه کردن این مطلب که ارزش این پیروزی در شرایط کرونایی و در شرایطی که بسیاری از مردم در تامین مایحتاج زندگی خود مشکل دارند، ارزش بسیار بالایی است، گفت: کم‌ترین فایده این مشارکت، خنثی کردن توطئه دشمنان است که از عصبانیت دشمنان می‌توان فهمید که مردم ایران چه حماسه بزرگی آفریدند.

او با تاکید بر اینکه انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور، پاداشی است که خداوند به همه مجاهدت‌ها و مقاومت‌های ملت ایران داد، گفت: بزرگ‌ترین معمار پیروزی امروز ملت ایران در برابر دشمنان مقام معظم رهبری است، زیرا اگر درایت‌های ایشان نبود، امروز از کشور چیزی باقی نمانده بود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با توضیح این مطلب که رئیس‌جمهور جدید برای حل مشکلات مردم آمده است، افزود:  قوی‌ترین سلاحی که رئیس‌جمهور جدید را در دست‌یابی به اهداف خود یاری خواهد کرد، حضور مجدانه مردم در همه حوزه‌ها است.

او  با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی از همان روز‌های نخست تلاش کرده یک مجلس انقلابی باشد که منافع مردم در اولویت آن است، گفت: از روز اول که رهبر معظم انقلاب، مجلس فعلی را مجلس انقلابی نامیدند، دشمنان مجلس را به سیبل اهداف خود تبدیل کرده و از هیچ توطئه‌ای علیه این مجلس دریغ نکردند که علی‌رغم این موضوع، مجلس به نفع مردم به کار خود ادامه می‌دهد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس انتخابات 1400 ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مردم لرستان در گفت و گو با گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای لرستان اذعان داشتند باید کسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که بتواند مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند.

مردم لرستان اعتقاد دارند نباید کاری کنند که دل دشمنان شاد شود و یکی از راه هایی که می تواند از شادی دشمنان جلوگیری کند، شرکت در انتخابات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس