Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به دوسال از پیدا شدن ویروس کرونا در جهان می‎ گذرد. این ویروس ابتدا بسیار ناشناخته بود و شهرها و کشورهای مختلف جهان را یکی پس از دیگری آلوده کرده و خشن تر از آن بود که به کسی رحم کند. طی این مدت انواع جدیدی از ویروس کووید-19  در کشورهای مختلف شایع شد و کار ساخت واکسن و کشف راه‌های درمانی جدید را هم سخت‎ تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون پس از گذشت یک سال و چندماه از شیوع کووید-19 در جهان با توجه به اینکه ابهامات زیادی درباره مکان و زمان اولین مورد مبتلا به این ویروس وجود دارد، بیش از 178 میلیون نفر در جهان به آن مبتلا شده و نزدیک به 4 میلیون نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

اما به تازگی خبر تکان دهنده ای درباره این ویروس عجیب و غریب در سایت‎ های خارجی منتشر شده است که از ادامه دار بودن درگیری یک مرد با کووید-19 بیش از یک سال حکایت دارد.

به گفته همسر جیسون کلک، بیمار 49 ساله مبتلا به کرونا، او پس از 14 ماه مبارزه با این ویروس از زندگی مداوم روی تخت و دريافت غذا مستقیما از راه گلو خسته شده و از همسرش خواست درمان را متوقف کند تا به زندگی خود پایان داده و از این وضع راحت شود. همسر جیسون که دوست نداشته همسر خود را از دست بدهد در مقابل التماس ‎های او در حالی که می‌‎گفته می‎خواهد بمیرد تا راحت شود تسلیم شده و دستکاه‌ها را خاموش کرده است. به گفته خود او همسرش پس از جداسازی دستکاه‎ ها از او قدردانی کرده است.

بنا بر گزارشات، حدود یک ساعت پس از خاموش شدن دستگاه ونتیلاتور، همسر او جیسون را به بیمارستان رسانده اما فایده نداشته و جیسون کلک درگذشته است. این بیمار به عنوان کسی که طولانی‌ترین مدت را با ویروس کرونا سر کرده شناخته می‌‎شود.

بیشتر بخوانید

بلایی که رها کردن ماسک بهداشتی بر سر یک سگ آورد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ابتلا به کرونا کرونا ویروس قربانیان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد

کورت انگل از تمایل خود برای همکاری با چد گیبل خبر داد

ستاره‌های زیادی از تغییراتی که از آغاز دوره تریپل اچ در WWE اتفاق افتاد بهره‌مند شدند و چد گیبل نیز در میان آنها قرار دارد. هیل ترن (تغییر از کاراکتر محبوب به منفور) این کشتی گیر هیجان زیادی را در بین هواداران سبب شده است و اکنون که کورت انگل نسبت به همکاری با او ابراز تمایل کرده ممکن است شرایط چد گیبل بهتر هم بشود.

طرفداری | برای سال‌ها، چد گیبل در مقام مقایسه با کورت انگل قرار داشت و زمانی بود که بسیاری معتقد بودند از او به عنوان فرزند کورت انگل رونمایی خواهد شد. هر چند که جیسون جردن در نهایت این جایگاه را گرفت. اکنون کورت انگل در پادکست اختصاصی خود درباره این موضوع و تغییرات اخیر چد گیبل به اظهارنظر پرداخته است. ناتوانی گیبل در کسب کمربند بین قاره‌ای تاثیرات بزرگی بر کاراکتر او گذاشت و در نهایت منجر به بروز یک نسخه شرور از رهبر آلفا آکادمی شد. کورت انگل در پاسخ به سوالی از احتمال همکاری به عنوان منیجر چد گیبل، تحت یک شرط پاسخ مثبت داد.

به نظرم ایده فوق العاده‌ای است. اگر قرار به انجامش باشد، باید برای من هم به صرفه باشد.

کورت انگل در ادامه درباره اینکه چرا WWE هرگز به تشکیل تیمی با حضور چد گیبل، جیسون جردن و خود او فکر نکرد نیز پاسخ داد:

چه باورتان شود و چه نشود، آنها هرگز به این موضوع فکر نکردند. حداقل درباره چد گیبل اینطور بود. میدانم که آنها جیسون را به عنوان پسر من معرفی کردند و کار جالبی بود، اما بنا به دلایلی هرگز تصمیمی به داشتن یک تیم انگل دیگر یا اتحاد من با آلفا آکادمی گرفته نشد. دلیل آن را نمی‌دانم، شاید فکر کردند که ممکن است آنها تحت سایه من قرار بگیرند. نمی‌دانم، اما گمان نمی‌کنم که چنین اتفاقی می‌افتاد.

چد گیبل پس از تغییر کاراکتری که تجربه کرد فوق العاده بوده و امید است که در نهایت این موضوع منجر به موفقیت بی سابقه او شود. اگرچه شاید گیبل به تنهایی نیز در این راه موفق شود، اما بهره‌مندی از راهنمایی‌های یکی از بزرگترین تمام دوران‌ها، کورت انگل بی شک کمک بزرگی برای او خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت