Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید نادر نقیبی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان گفت: دیروز تماس تلفنی بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان با مرکز پایش مراقبت‌های درمانیMCMC در خصوص وخیم بودن وضعیت بیمار زایمانی یک بانوی ۳۴ ساله برای اعزام به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به فراهم نبودن شرایط اعزام آمبولانس اورژانس فوریت‌های پزشکی شادگان به دلیل وخیم بودن وضعیت مادر باردار، با هماهنگی مسئولEOC دانشگاه علوم پزشکی آبادان با EOC خوزستان درخواست بالگرد اورژانس داده شد.

رئیس فوریت‌های پزشکی آبادان ادامه داد: بیمار با تلاش کادر اورژانس شادگان، با آمبولانس به باند فرود بالگرد اورژانس منتقل و بیمار به همراه اسکورت طبی( متخصص زنان و زایمان) به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز اعزام شد.

او گفت: با پیگیری‌ انجام شده از آخرین وضعیت بیمار از بیمارستان امام خمینی اهواز، خوشبختانه حال بیمار پایدار گزارش شده است.

شادگان زیرنظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مادر باردار بالگرد اورژانس پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان