Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته خبری عجیب در محافل کشتی منتشر شد که حاکی از مثبت بودن تست کرونای ۲۲ فرنگی‌کار جوان بود. این در حالیست که بعد از برپایی سه اردوی فرنگی‌کاران جوان در خارج از پایتخت، قرار بود دور جدید تمرینات این تیم در خانه کشتی تهران آغاز شود، اما تست کرونای اکثر اردونشینان که قبل از حضور در تمرینات از آنها گرفته شد، مثبت بود!

با توجه به سونامی کرونا در جمع اردونشینان تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان، متولیان امر تصمیم به اقدامات سختگیرانه و جدی در روند ادامه تمرینات این تیم گرفتهاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب تمامی نفرات دعوت شده به اردو به شهر و منازل خود بازگشتند تا طی امروز و فردا و بعد از انجام یک تست دیگر، مجوز حضور در اردوی تهران را دریافت کنند. بر این اساس کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان اعلام کرد نفرات دعوت شده، تنها با به همراه داشتن تست منفی می‌توانند به تهران بازگردند و وارد اردو شوند. البته تست منفی آنان کافی نیست، چراکه این نفرات دوباره بعد از عزیمت به تهران هم مورد تست کرونا قرار خواهند گرفت.

به گفته روح الله میکائیلی سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان هیچ کدام از نفرات در اردوهای قبلی علائم کرونا نداشتند و شاید اشتباهی از سوی آزمایشگاه صورت گرفته که این تعداد نمونه مثبت اعلام شده است. البته وی همچنان معتقد است شاید ویروس کرونا در بدن فرنگی کاران جوان وجود دارد و بدون علامت است که این موضوع در تست‌های بعدی مشخص و تمهیدات لازم انجام خواهد شد.

سونامی کرونا در حالی اردوی اخیر تیم کشتی فرنگی جوان را فرا گرفت که این تیم خود را برای حضور در مسابقات جهانی که مرداد ماه در روسیه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

کد خبر 5240593 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی ویروس کرونا اردوی تدارکاتی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر المپیک 2020 توکیو دراگان اسکوچیچ کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران سوپرجام فوتبال تکواندو تیم فوتبال تراکتور لیگ ملت های والیبال لیگ برتر فوتسال تیم کشتی فرنگی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در دیدار پایانی وزن ۱۳۰ کیلوگرم این پیکارها، محمدسروش رنجبر فرنگی کار ملی پوش همدان، رازمیک کوردیان از ارمنستان را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در این وزن، آلبرت واردانیان از ارمنستان و مهرداد کولیوند از ایران مشترک سوم شدند.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی ۶ و ۷ اردیبهشت با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی